Ik was vandaag vrij, dat stond niet in mijn privé agenda dus dat was echt lekker

Ik ben voor de verandering even lekker naar de trimsalon geweest

wel zonder collega's en herrie, gewoon lekker tutten met m'n eigen honden.
We hadden nog even een tussenstop gemaakt bij de DA om medicijnen voor Chupa te bestellen en Freek z'n knie te laten bekijken, hij heeft een bultje op z'n knieschijf, daar hebben ze gelijk even foto's van gemaakt dus moesten Barrie en ik even wachten. Dat deed hij supergoed, hij wilde wat oefeningetjes doen en was lekker vrolijk. Voor de foto deed hij ook nog even een bezorgd en een alert gezicht
Daarna weer even op de foto geweest met de knuffel. Hij is nu 12 weken en 9,25 kilo.
Ter vergelijk, deze is van 28 oktober
Daarna zijn we nog lekker wezen lopen. We kwamen nog een oude Duitse Herder teef tegen, dat was eventjes spannend dus ik maakte een bochtje eromheen over het ruiterpad maar Barrie durfde toch kennis te gaan maken en toen vond hij haar heel leuk. Nog even met die vrouw gekletst en daarna weer doorgelopen. Barrie was er helemaal opgetogen van, alsof hij zijn eigen overwinning even moest vieren
Het gaat sowieso wel goed nu met andere honden, het blijft nog een beetje spannend maar op een prima manier, hij moet gewoon wat kms maken om er nog zekerder in te worden maar dat is logisch op zijn leeftijd natuurlijk.
De foto's zijn niet fantastisch geworden helaas maar voor het idee...
Eerst even poseren... kijk jij links, kijk ik rechts...
ik ga helemaal niet kijken hoor...
Nah oké, eventjes dan... Jaaaa mijn eerste echte prikkerfoto!
En rennen maar!!
En weer terug in de auto, eventjes samen slokje drinken en dan Freek voorin naast mij. Die durf ik nog niet los achterin er bij te laten.