Een van de merle knapperds gaat het worden

Een reutje wij zijn echte reuen mensen :-p
Australian shepherd x Dakar ( x kelpie)Sandra&co schreef: 07 nov 2021, 15:38 Oh geweldig wat een versigheidIk heb denk ik even gemist welk ras/kruising het is?
We hebben daar ook aan zitten denken maar vinden we weer te gewoontjes
Johnny Jones schreef: 07 nov 2021, 15:51 Leuk zeg! Ben benieuwd hoe deze mix in die kleurtjes uitgroeit!
Ik was even in de war met het bericht van Sanne eronder. Ik meen me te herinneren dat zij ook wel eens over een bordercollie nadacht en dacht even dat het bericht bij haar vandaan kwam.
Veel plezier met de voorpret!
Australian shepherd x Dakar ( x kelpie)Sandra&co schreef: 07 nov 2021, 15:52 [quote=jenn90 post_id=42600 time=<a href="tel:1636296135">1636296135</a> user_id=180]
[quote=Sandra&co post_id=42596 time=<a href="tel:1636295935">1636295935</a> user_id=269]
Oh geweldig wat een versigheidIk heb denk ik even gemist welk ras/kruising het is?
Vanaf het begin gezegd nee we nemen geen pup hiervan maar toch gevoel laten spreken allebeide en toch overstag
Ik zal het aan hem doorgevenpioenroos schreef: 07 nov 2021, 16:08![]()
Ik zie de mooie grote voeten met lange tenen van Dakar bij de pups, heel goed als hij dat aan zijn kinderen doorgeeft![]()
Ik zet de naam op de lijst*Esther schreef: 07 nov 2021, 16:09 Hammie naar Hamilton
Louis is toch te serieus.
Ben benieuwd welke het gaat worden!
*Esther schreef: 07 nov 2021, 16:09 Hammie naar Hamilton
Louis is toch te serieus.
Ben benieuwd welke het gaat worden!

Jaa dat vind ik ook echt wel heel mooi zo’n split facekloesje schreef: 07 nov 2021, 18:04 Knappe puppy's!! Ook gaaf dat er een split face bij zit
Als je een red merle neemt, dan wordt het natuurlijk Rossi![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Borderbende schreef: 07 nov 2021, 18:24 Wat super tof!!!! Mooi vooruitzicht.![]()
Je keuze gaat nog een mooie klus worden met zoveel moois.
![]()
Of ik dit verloop wil weten..... met een Merfyn die als het goed is, over drie weken vader wordt. En ik ook een nee heb staan, maar ook niet alles uitsluit want als ik voor gaas ga, dan..... etc.....![]()
![]()
![]()
Tja verstandelijk makkelijk te nemen... maar als ze er eenmaal zijn, nog maar eens zien wat ik er van vind.
![]()
![]()
En een naam... oeh zo moeilijk en persoonlijk. Ook die komt vast met de tijd, met de keuze van de pup.![]()