OefYvette schreef: 12 nov 2021, 23:55Ik was wat later klaar op het werk als gedacht dus Arno had de jongens uit school gehaald. Die hingen moe op de bank dus daar had hij geen kind aan. En toen kwam ik thuis met terrorjapie, sneakte zelf even naar boven om vervolgens een klaagzang van Arno te krijgen dat ie beter een uur met twee kinderen kon zijn als 10 minuten met die hondZamunda schreef: 12 nov 2021, 23:47 Oh, vermoeiend dagje dus! En ik wilde net zeggen: hij zit in een sprongetje.
![]()
had ik al gezegd dat ie stout was vandaag?
![]()
Onze Barrie! Long time no see - update pag. 26
- HillieS
- Posts in topic: 23
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Onze Barrie! Nieuwe groeifoto en meer pag. 13

Re: Onze Barrie! Ingepakt op pag. 14
- Yvette
- Posts in topic: 191
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Ja en ik ben er nog dolgelukkig mee ook! Vandaag staat ook zijn twee oor! Ik zei het toch, er komt wat nieuws aan
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Yvette
- Contacteer:
Vanmorgen weer samen op de foto, vooral op Arno z'n foto's kun je zien hoe enorm hij gegroeid is!!
Met 9 weken

En nu met 13 weken

En die van mij met 9 en 13 weken...

Nog wat spelen met Jim, even de krachten meten, los en vast oefenen en chillen op de bank

Nog lekker gewandeld ook uiteraard. Hij heeft met een reusachtige Tosa baby van 5,5 maand gesnuffeld, was echt een hele goede ervaring voor hem, het vrouwtje van de hond nam zo fijn alle tijd voor Barrie om ontspannen te worden. Eigenlijk wilden ze toen wel samen rennen maar de Tosa was al zoooooveel groter dat we dachten dat het dan al gauw niet meer leuk zou zijn.
Daarna kwamen we nog een jonge doodle tegen maar ook die viel na voorzichtig kennis maken in de smaak, ze hebben superleuk kunnen spelen. Zo fijn!

Sorry voor die heftige kleuren in de laatste foto's, geen idee waarom dat ineens is
Met 9 weken

En nu met 13 weken

En die van mij met 9 en 13 weken...

Nog wat spelen met Jim, even de krachten meten, los en vast oefenen en chillen op de bank

Nog lekker gewandeld ook uiteraard. Hij heeft met een reusachtige Tosa baby van 5,5 maand gesnuffeld, was echt een hele goede ervaring voor hem, het vrouwtje van de hond nam zo fijn alle tijd voor Barrie om ontspannen te worden. Eigenlijk wilden ze toen wel samen rennen maar de Tosa was al zoooooveel groter dat we dachten dat het dan al gauw niet meer leuk zou zijn.
Daarna kwamen we nog een jonge doodle tegen maar ook die viel na voorzichtig kennis maken in de smaak, ze hebben superleuk kunnen spelen. Zo fijn!

Sorry voor die heftige kleuren in de laatste foto's, geen idee waarom dat ineens is
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Inge O
- Posts in topic: 40
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Re: Onze Barrie! Zo vreselijk gegroeid op pag. 14
Wat een prachtig mannetje wordt het
.
- Zamunda
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Yvette schreef: 12 nov 2021, 23:55Ik was wat later klaar op het werk als gedacht dus Arno had de jongens uit school gehaald. Die hingen moe op de bank dus daar had hij geen kind aan. En toen kwam ik thuis met terrorjapie, sneakte zelf even naar boven om vervolgens een klaagzang van Arno te krijgen dat ie beter een uur met twee kinderen kon zijn als 10 minuten met die hondZamunda schreef: 12 nov 2021, 23:47 Oh, vermoeiend dagje dus! En ik wilde net zeggen: hij zit in een sprongetje.
![]()
had ik al gezegd dat ie stout was vandaag?
![]()
Gaaf die groeifoto's! Heeft Barrie z'n gemoedelijke kant alweer gevonden inmiddels
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
Manuma
Ahhh kijk hem nou, de gezinspuppy
Wat is hij al groot! Die poten worden ook zo lang. Wat voor leuk speeltje heeft jouw zoon nou voor Barrie?
Wat is hij al groot! Die poten worden ook zo lang. Wat voor leuk speeltje heeft jouw zoon nou voor Barrie?
- Yvette
- Contacteer:
Ja hij was gister weer helemaal zijn leuke, gezellige zelf, godzijdankZamunda schreef: 14 nov 2021, 08:02 Gaaf die groeifoto's! Heeft Barrie z'n gemoedelijke kant alweer gevonden inmiddels?
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Yvette
- Contacteer:
Ja op sommige foto's zijn ze echt enorm jaManuma schreef: 14 nov 2021, 08:04 Ahhh kijk hem nou, de gezinspuppy![]()
Dat is een dummy met konijnenvel aan een touw. Dat was al jaren Tobias zijn favoriet en valt nu ook in de smaak bij Barrie. Ze plukken er wel al het haar vanaf trouwens maar Barrie eet dat ook op, geen zooi er van dus
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
-
Mizzsylver
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat gaat het hard, goed te zien op de groei foto’s 

- Hondenpoot
- Posts in topic: 16
Wat een verschil als jullie hem zo vasthouden! Het is echt een knapperd!
- Yvette
- Contacteer:
Tuurlijk! Desnoods met zijn tweeën hahaha maar zo zwaar gaat ie niet worden als het goed is! 
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
-
Marc
Mooi ook. Dat is ook zo'n pup uit het nest dat hier te volgen was? Echt heel mooi hondje.
- Yvette
- Contacteer:
Klopt, van Sirene idd. Dank je welMarc schreef: 14 nov 2021, 14:18 Mooi ook. Dat is ook zo'n pup uit het nest dat hier te volgen was? Echt heel mooi hondje.
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Yvette
- Contacteer:
Ik ook, dat maakt het gezichtje zo leuk, zo sprekendSandra&co schreef: 14 nov 2021, 14:27 Ik hou echt zo van honden met dergelijke oogmakeupZe hebben zoveel expressie.
Vandaag hadden we kinderverjaardag van m'n oudste zoon, vanmorgen dus even naar de polder geweest en daarna kwam de visite. Ik laat ze daar eigenlijk nooit los tussen lopen dus nu ook niet. Sowieso waren er nog twee honden mee op visite ook dus dat werd anders een veel te dolle boel. Maar iedereen heeft zich echt keurig gedragen. Zowel in de bench/ren als even tussen de visite. Ze zijn er alledrie gesloopt van nu
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Zamunda
- Posts in topic: 72
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Knap hoor hoe ze het gedaan hebben, altijd weer fijn.Yvette schreef: 14 nov 2021, 19:49Ik ook, dat maakt het gezichtje zo leuk, zo sprekendSandra&co schreef: 14 nov 2021, 14:27 Ik hou echt zo van honden met dergelijke oogmakeupZe hebben zoveel expressie.
![]()
Vandaag hadden we kinderverjaardag van m'n oudste zoon, vanmorgen dus even naar de polder geweest en daarna kwam de visite. Ik laat ze daar eigenlijk nooit los tussen lopen dus nu ook niet. Sowieso waren er nog twee honden mee op visite ook dus dat werd anders een veel te dolle boel. Maar iedereen heeft zich echt keurig gedragen. Zowel in de bench/ren als even tussen de visite. Ze zijn er alledrie gesloopt van nu![]()
![]()
Ik vind dat ook altijd zo mooi om te zien, hier zijn ze altijd dolblij als bezoek weer weggaat: kunnen ze eindelijk bijkomen van het continu in de gaten houden van het bezoek
OS met dank aan Hakunamatata

- Yvette
- Contacteer:
Inderdaad zeg, wat leuk om te zienjenn90 schreef: 14 nov 2021, 20:40
Hier was rally ietsjes ouder als barrie nou maar op een iets steviger hoofd lijken ze heel op elkaar![]()
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Jetski
- Posts in topic: 10
- Welke: Portugese waterhond
Nou zeg idd 2 druppels met Rally!
Sowieso vind ik de 3 (behaarde) broertjes uit het laatste nest ook echt dezelfde uitdrukkingen in de ogen en kop hebben..
Barrie kijkt door die 'wenkbrauwen' soms zo leuk verbaasd en serieus tegelijk..
Beetje zo

Sowieso vind ik de 3 (behaarde) broertjes uit het laatste nest ook echt dezelfde uitdrukkingen in de ogen en kop hebben..
Beetje zo

- Yvette
- Contacteer:
Ja exact jaJetski schreef: 14 nov 2021, 22:54 Nou zeg idd 2 druppels met Rally!![]()
Beetje zo
![]()
Ik vind ze ook allemaal erg goed gelukt, jammer wel dat we van de rest niet heel veel foto's zien, ik vind het echt leuk om ze zo te kunnen volgen.
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
- Yvette
- Contacteer:
Foto update

Vermoeiend zo'n werkdag

Rondje Intratuin, Barrie kon maar niet van die boom af blijven,
iedere keer kriebelde dat takje net aan zijn lip
tegen de tijd dat Barrie leuk keek was de concentratie van m'n kind op

"Ah mag ik nog één keertje op bed??"

"Mevrouw, wilt u echt niet even naar mij kijken alstublieft??"

Hij kan zo heerlijk slapen, ik kom nergens aan toe als ie steeds zo schattig ligt te doen

Hij is ook weer gegroeid!

Ter vergelijk, dit was vorige week!

Vermoeiend zo'n werkdag

Rondje Intratuin, Barrie kon maar niet van die boom af blijven,
iedere keer kriebelde dat takje net aan zijn lip

"Ah mag ik nog één keertje op bed??"

"Mevrouw, wilt u echt niet even naar mij kijken alstublieft??"

Hij kan zo heerlijk slapen, ik kom nergens aan toe als ie steeds zo schattig ligt te doen

Hij is ook weer gegroeid!

Ter vergelijk, dit was vorige week!

Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
Re: Onze Barrie! Foto update op pag. 15
Weer hele leuke foto’s!! Hihi dat gezicht ook van je zoontje

Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022