Oh
Arme Duende...
- Zamunda
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Arme Duende...
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Zamunda
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Kort dus tegenwoordig, maar toch nog lekker vaakDueros schreef: 14 nov 2021, 08:11Ja ze zijn echt samen één.Zamunda schreef: 14 nov 2021, 08:04
Oh. Mag je daar (bijna) elke dag van genieten? Zo gaaf dat ze dat nog steeds doen na al zo lang samen zijn. Het zijn ook wel écht maatjes hè.
Zo'n beetje bekkend een dansje doen voor het eten of de wandeling doen ze elke dag wel even een minuutje. Dan moeten ze even iets vieren of zo.![]()
De woeste stoei- en race spelletjes die ze vroeger toen ze jong waren dagelijks deden, die zien we nog zelden. Duende probeert het nog wel eens, maar Rosca begint daar echt te oud en krakkemikkig voor te worden.
OS met dank aan Hakunamatata

Ik las met een vriendin vroeger altijd fotostrips, daar doet dit me zo aan denken.
Keep 'm coming, zou ik zeggen!