Absoluut niet op het nieveau van @Nanna , maar het begint ergens op te lijken
Het is maar goed dat foto's geen geluid hebben, want dan had je mijn enorm hoge stem achter de camera gehoord die alleen maar "Gooooedzoo Woes, oh wat braaaf, kijk 's naar de camera, waar is de poes? Blijven zitten! Jaaaa heeel braaaf" kirt.
Gretha schreef: 10 nov 2021, 21:20
Ik doe het je in ieder geval niet na.
Ik had het ook niet verwacht dattie zou blijven zitten. Waar hij heen kijkt zat een kat in de bosjes, die neus ging constant in de lucht, maar tóch luisteren. Héél braaf
Het is leuke foto met dat mos, die kleuren, boom en de molen! Oh en Woezel natuurlijk .
stellamay schreef: 10 nov 2021, 20:41Het is maar goed dat foto's geen geluid hebben, want dan had je mijn enorm hoge stem achter de camera gehoord die alleen maar "Gooooedzoo Woes, oh wat braaaf, kijk 's naar de camera, waar is de poes? Blijven zitten! Jaaaa heeel braaaf" kirt.
Hahaha .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Mizzsylver schreef: 11 nov 2021, 19:25
Hahaha waar is de poes
Knap gedaan hoor
"Waar is de poes" levert zo'n leuk koppie op
Zamunda schreef: 11 nov 2021, 20:11
Het is leuke foto met dat mos, die kleuren, boom en de molen! Oh en Woezel natuurlijk .
stellamay schreef: 10 nov 2021, 20:41Het is maar goed dat foto's geen geluid hebben, want dan had je mijn enorm hoge stem achter de camera gehoord die alleen maar "Gooooedzoo Woes, oh wat braaaf, kijk 's naar de camera, waar is de poes? Blijven zitten! Jaaaa heeel braaaf" kirt.
Hahaha .
Ik liep er langs, zag die leuke knoesten bij de voet van de boom, en zei gelijk "ja Woes, kom maar even hier"
Veertje schreef: 11 nov 2021, 19:36
Hahaha goed gedaan hoor! Vaak oefenen en dan hier de resultaten delen natuurlijk
Oefening baart kunst, ik oefen het nu zelfs met de kat, als we gaan wandelen
Mausyi schreef: 12 nov 2021, 10:56
Hij staat er prachtig op