Daarna nog even een extra rondje met Puck en Nikki.

Lothian schreef: 17 nov 2021, 18:37 Dat ziet er goed uit! Zamunda's volgende topic wordt "help, mijn pup wil met alle honden spelen" denk ik![]()

Dedemsvaart, de Kotermeerstal
Lothian schreef: 17 nov 2021, 18:37 Dat ziet er goed uit! Zamunda's volgende topic wordt "help, mijn pup wil met alle honden spelen" denk ik![]()

Thank youZamunda schreef: 17 nov 2021, 20:02 Wat een ontzettend lieve honden zijn Puck en Nikki. Puck is echt een ongelofelijke goedzak en was zo fijn rustig voor de smurf en Nikki is energieker maar ook zo ontzettend lief, wat een fijne en ook heel goed luisterende honden.
En Mellow was ook super hoe ze smurfie de tijd gaf en Puck en Nikki bij zich hield totdat Murf er klaar voor was, echt heel fijn. Was een hele fijne (en gezellige, de mens wil ook wat) match zo
.
Een grote schat is het, met z'n schapenvachtje! Lais zou trouwens zijn schapenvachtje wel willen hebben zei zeMellow schreef: 17 nov 2021, 20:49Thank youZamunda schreef: 17 nov 2021, 20:02 Wat een ontzettend lieve honden zijn Puck en Nikki. Puck is echt een ongelofelijke goedzak en was zo fijn rustig voor de smurf en Nikki is energieker maar ook zo ontzettend lief, wat een fijne en ook heel goed luisterende honden.
En Mellow was ook super hoe ze smurfie de tijd gaf en Puck en Nikki bij zich hield totdat Murf er klaar voor was, echt heel fijn. Was een hele fijne (en gezellige, de mens wil ook wat) match zo
.
Puck is echt geweldig, geschikt om bijna elke bange hond of terughoudende pup (weer) zelfvertrouwen te geven❤