Van de zomer hebben vriend en Kenzi een workshop frisbee gedaan.
We dachten leuk maar Kenzi rende de eerste les alleen maar weg van de frisbee
Maar Kenzi zou Kenzi niet zijn als ze niet uiteindelijk het spelletje ging snappen en fanatiek ging worden en inmiddels begint ze zelfs om ze uit de lucht te vangen
Inge O schreef: 21 nov 2021, 12:09
Mooi . Ik wenste dat ik goed genoeg kon gooien om dat te doen met mijn honden.
Ik ben ook niet zo heel best met gooien, maar vriend heeft er blijkbaar meer aanleg voor. Gaat ook niet altijd even goed, maar het gaat een stuk beter dan wanneer ik gooi.
Persistence schreef: 21 nov 2021, 12:56
Wow leuk hoor! Welke frisbees gebruik je?
Geen idee, puppy versie.
Ik kan het wel opzoeken als ik de auto terug heb, daar liggen ze nog in.
Borderbende schreef: 21 nov 2021, 13:55
Wat een focus! Gaaf
Ja ze is echt een op en top werkhonden, als ze eenmaal snapt wat je wil dan gaat ze ervoor.
Yvette schreef: 21 nov 2021, 20:30
Nou dat inderdaad, dat gooien is nog een hele sport an sich Ik heb er altijd wel bewondering voor als ik mensen echt goed zie frisbeen met hun hond
De workshop (3 lessen) waren ook eigenlijk voornamelijk gericht op hoe gooi je zelf die frisbee
Manuma schreef: 21 nov 2021, 20:45
Die ogen Echt een heerlijk hondje!
Dit zou ik ook wel wat voor mijn vriend vinden. Ik kan zelf ook echt niet gooien, haha!
Ja het is echt een "alles of niets" hondje, bij alles wat ze doet Ze doet het volle bak of ze doet het volle bak niet
En ja het is wel leuk voor mannen om te doen, niet teveel lopen, niet te debiel doen en toch is het soort van stoer bezig zijn met je hond