Gisteren was het dan zover, het NK! Al heel fijn dat het door kon gaan natuurlijk. Ik was echt stik nerveus voor de wedstrijd
Wat ben ik toch trots op die kleine smurf

Ja daar was ik met hem in de technical. Was je er dan ook?dre schreef: 22 nov 2021, 18:48 Gefeliciteerd![]()
Kan het dat ik jullie toevallig heb gezien op de wedstrijd in Waddinxveen?

Het ging tussen Rowan en Perry~Suzanne~ schreef: 22 nov 2021, 18:41Gelukkig was er ook een Runner -up in die klasse....
![]()
en ja, het was spannend tot de laatste ronde!
Suzanne

Ik zal eens kijken hoe je filmpjes moet plaatsen, want uiteraard heb ik filmpjes ervan

Gewoon op yt en dan hier via de [media]Border Collie schreef: 22 nov 2021, 19:08Ik zal eens kijken hoe je filmpjes moet plaatsen, want uiteraard heb ik filmpjes ervan
Ik ben echt blij voor jullie, maar het had ook "leuk" geweest als je een DK gelopen had.Border Collie schreef: 22 nov 2021, 19:08Het ging tussen Rowan en Perry~Suzanne~ schreef: 22 nov 2021, 18:41Gelukkig was er ook een Runner -up in die klasse....
![]()
Suzannehet was tot het einde spannend!

Je hebt je in 1 wedstrijd gekwalificeerd, dat is echt onwijs knap!~Suzanne~ schreef: 22 nov 2021, 19:13Ik ben echt blij voor jullie, maar het had ook "leuk" geweest als je een DK gelopen had.Border Collie schreef: 22 nov 2021, 19:08Het ging tussen Rowan en Perry~Suzanne~ schreef: 22 nov 2021, 18:41Gelukkig was er ook een Runner -up in die klasse....
![]()
Suzannehet was tot het einde spannend!
![]()
Joh, ik viel al zo'n beetje van mijn stoel toen ik me kwalificeerde, dus "runner up" is echt geweldig!
Misschien volgend jaar B; ik mag promoveren maar dat hoeft nog niet. Goed overleg maar even met de instructeur...
Suzanne