Veertje schreef: 24 nov 2021, 10:50
Dat bruine rondom haar kop bleek bij thuiskomst niet alleen modder te zijn helaas
Dat zat er wel in . En toen?
De modder op haar rug kon ik er thuis grotendeels vanaf borstelen. Poten en buik onder de tuinslang (gelukkig was het bij mijn ouders en is er een tuinslang). En met wat doekjes heb ik haar kop gepoetst En daarna mocht ze niet te dichtbij want de lucht was nog niet helemaal weg
*Esther schreef: 24 nov 2021, 22:08
Lachebekje!
Lachen verging haar onder de douche of?
Bij mijn moeder mag ze niet onder de douche, dus het werd de tuinslang. Gelukkig vindt ze dat niet zo erg.
Veertje schreef: 24 nov 2021, 10:50
Dat bruine rondom haar kop bleek bij thuiskomst niet alleen modder te zijn helaas
Dat zat er wel in . En toen?
De modder op haar rug kon ik er thuis grotendeels vanaf borstelen. Poten en buik onder de tuinslang (gelukkig was het bij mijn ouders en is er een tuinslang). En met wat doekjes heb ik haar kop gepoetst En daarna mocht ze niet te dichtbij want de lucht was nog niet helemaal weg
Oh ze heeft wel geluk dat je haar niet geheel onder de koude tuinslang gezet hebt .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥