Ik vind het zo'n mooie combi
En als er maar in ieder geval 1 reu bij zit...

Leuk!Ybbihs schreef: 07 okt 2021, 18:48 Jaaaaaaaa![]()
![]()
En als er maar in ieder geval 1 reu bij zit...![]()

Jaaa!!Ybbihs schreef: 07 okt 2021, 18:48 Jaaaaaaaa![]()
![]()
En als er maar in ieder geval 1 reu bij zit...![]()
Enig idee wat je kan verwachten aan kleur ogen? licht en donker of een mengeling van de twee?kloesje schreef: 05 okt 2021, 11:59Aaah dat is liefFloortje schreef: 05 okt 2021, 11:50 Bindi is echt zo'n hond waarbij iedereen z'n nek verrekt als die over straat loopt. Bijzonder mooi.
Veel plezier met de voorpret en leuk dat we alles kunnen volgen!![]()
In de kelpiewereld denken de echte 'raskenners' er anders over... die ogen zijn bij velen een doorn in het oog.
Ik ben er inmiddels aan gewend en ze horen bij haar, ze geven haar net wat extra's![]()
De ouders van Bindi hebben donkere ogen, de ogen aan de kant van Ivailo zijn ook donker. Daarop ook goed gelet.Veertje schreef: 08 okt 2021, 10:05 Enig idee wat je kan verwachten aan kleur ogen? licht en donker of een mengeling van de twee?
Ik doe mijn best hahahaJml schreef:Mooie stel om samen te zien! Hoop dat je haar snel loops kunt kijken!

Hij wordt deze week onderzocht, ze denken een ontsteking van de prostaat.Mizzsylver schreef: 30 nov 2021, 11:11 Wat jammer zeg dat het zo moest lopen. Hoe gaat het met de reu? Is er een oorzaak gevonden?
Gelukkig toch nog een reu gevonden, duimen dat ze heeft opgenomen![]()

Ja die heb ik, na de echo plaats ik allesJohnny Jones schreef:Wat zielig voor de reu.. en natuurlijk hartstikke balen voor jou. Hopelijk is het met de andere reu wel gelukt. Heb je een foto van hem?