Poosje terug toch maar weer naar een andere dierenarts in dezelfde praktijk geweest en die schreef pijnstilling voor. Ondertussen stond Lucca al op dieet omdat ze steeds dikker werd (niet zo gek, ze werd ook minder actief uit zichzelf) en daardoor kreeg ze vreetbuien... ik ben ook nog naar een orthomanuele dierenarts geweest. Ik zag wel verbeteringen maar poos daarna toch weer verslechtering...
Nou liep Lucca al een paar dagen met een scheve staart dus hop, weer naar de dierenarts (weer een ander, het maakt mij nooit zoveel uit wie ik krijg, hoe meer meningen hoe beter) en die constateerde dat ze inderdaad weer even acute pijn aan haar onderrug had.
Máár, we hadden het over Lucca's verdere sloomheid en hoe ik haar moeilijk op gewicht kon houden en toen vroeg zij "is haar schildklier wel eens gecontroleerd?" Nee dus, nooit aan gedacht, en ik ken nota bene Uma's verhaal
Lang verhaal kort, Lucca heeft een te traag werkende schildklier en gaat aan de pillen. Ik ben zo opgelucht, het is geen (constante) pijn en het is waarschijnlijk te verbeteren met medicatie!
Mijn lieve, lieve Lu