Dankjulliewel, ze is echt fantastisch!

Ik vond de stap naar drie honden best spannend. Ik neus altijd wel op herplaatssites en kon tot voor kort altijd goed de verleiding weerstaan. Maar deze kreeg ik echt niet meer uit m'n hoofd. Iedere keer even checken of ze niet al gereserveerd was, zodat de beslissing voor me gemaakt zou worden. Een forummer noemde haar zelfs ergens als optie. Maar na een maand was ze er nog en moest dat ik dat al 3x ingevulde contact formulier wel opsturen. Ik ben heel blij dat ze er is. Met Annie klikt ze erg goed.Ze liggen samen in een mand en verder is het veel rennen en spelen. Met Nelson gaat ze ook fantastisch, want hij heeft gewoon de ruimte om zijn eigen ding te doen zonder ondergesneeuwd te worden. Bij drukkere logees had hij wel eens de neiging te verdwijnen, maar hij zeurt nog steeds bij me om de bal te gooien.
Naar de katten is ze lief en buiten houd ze mij goed in de gaten. Ze komt zelfs als ik haar roep terwijl ze een andere hond op t oog heeft. Snoepjes helpen daar wel bij
Grootste nadeel lijkt tot nu toe te zijn dat de kortpootjes vrolijk onder Ronja doorlopen en dat zorgt soms voor wat ingewikkelde riem situaties.
Ok, en die plasjes in huis zo nu en dan zijn wat minder, maar dat gaat wel weer over, ooit