Wat is er aan de hand

Ik dacht ook een grasspriet die vastzat
Die herken ik, dat is een windhoos!

Ja stom is dat hè, het ziet er heel ontevreden uit terwijl hij dus juist enorm staat na te genieten. Hoe foto's kunnen vertekenen hè!

Ik dacht dat hij per ongeluk in een stukje citroen gehapt had.Zamunda schreef: 03 dec 2021, 23:02Ja stom is dat hè, het ziet er heel ontevreden uit terwijl hij dus juist enorm staat na te genieten. Hoe foto's kunnen vertekenen hè!
De tenhemelopneming van Taro
Zie ik dat ze een haarclipje in heeft? Dan probeert ze dat vast uit te krijgen. Haar moeder wilde dat ook nooit geloof ik
Uitschudden?
Dit zal dan wel niet de moeder zijn?

Ik vond het eerst een rare foto voor in dit topic, wat zou er nou te raden zijn aan een nestjepioenroos schreef: 07 dec 2021, 22:33Hm, wat raad je dat makkelijk. Vond haar nog wel een overtuigende 'trots op mijn puppies' blik hebben
![]()
![]()
Het is Flora's dochter Vlinder. Goed 8 maanden op deze foto. De pups zijn van haar oma, haar ooms en tantes dus![]()
Ze is nog niet eens loops geweest maar ze heeft zich ontpopt als een volwaardige oppas. Ze deed ze zelfs als een professional poetsen. En nu begeleidt ze ze bij nieuwe dingen, eerste keer naar buiten enzo![]()
Alles met toestemming van oma uiteraard. Die vindt de hulp juist wel prettig, scheelt haar weer werk![]()