Beer?
-
Nanna
Beer?
“ Volgens sommige theorieën wordt ook aangenomen dat Chow Chows afkomstig zijn van een mix van een hond en een beer (Hemicyon) om precies te zijn. Dit is echter slechts een theorie, en het is moeilijk om dit verhaal experimenteel te onderbouwen als de waarheid. Een vreemde ondersteunende realiteit is dat de Hemicyon fossielen heeft die erop wijzen dat hij 44 tanden heeft. De Chow heeft ook 44 tanden; dat is anders dan andere honden, omdat ze maar 42 tanden hebben.”
Nou jullie weer. De Chow wijkt ook af door die blauwe tong. Iets dat giraffen en ijsberen ook hebben.
Mindboggling.
Nou jullie weer. De Chow wijkt ook af door die blauwe tong. Iets dat giraffen en ijsberen ook hebben.
Mindboggling.
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Beer?
Dan stamt ie dus af van de hond en de ijsbeer. Die giraf zie ik er niet in terug.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
Mizzsylver
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ja kut. Dat is 'm dus. De chow is een kleurmutatie van de pandabeer.
OS met dank aan Hakunamatata

- sabine
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
vroeger als ik van school naar huis fietste in de lunchpauze kwam ik altijd een meneer met een chowchow tegen. Die hond heette Beer haha, en zo zag ie er ook wel een beetje uit. Altijd al geweten dus!
Ik dacht dat het een grapje was van die 44 tanden maar het is echt zo. Wat interessant. Het is echt een bijzonder ras.
In deze studie wordt ook gekeken naar oorsprong, genetische diversiteit, en verbanden tussen de oude aziatische rassen en de grijze wolf.
https://bmcgenomics.biomedcentral.com/a ... seriesblog
In deze studie wordt ook gekeken naar oorsprong, genetische diversiteit, en verbanden tussen de oude aziatische rassen en de grijze wolf.
https://bmcgenomics.biomedcentral.com/a ... seriesblog
-
EchoMira
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Oke. Maar dan uit een andere hoek...
-Je kunt ze niet opvoeden zonder straf en sancties. Wat ze eenmaal gewend zijn blijven ze gewend.
-Als ze boos zijn breken ze de tent af. Als ze niet boos zijn kun je ze rozijnen uit de hand voeren en mooi op laten zitten.
-Haar. Overal haar.
-Mannetjes, niet zindelijk te slaan.
Heb ik het over een beer of over een chow?
-Je kunt ze niet opvoeden zonder straf en sancties. Wat ze eenmaal gewend zijn blijven ze gewend.
-Als ze boos zijn breken ze de tent af. Als ze niet boos zijn kun je ze rozijnen uit de hand voeren en mooi op laten zitten.
-Haar. Overal haar.
-
Nanna
EchoMira schreef: 03 dec 2021, 21:37 Oke. Maar dan uit een andere hoek...
-Haar. Overal haar.