Hebben jullie nog verzoeknummers? Misschien een idee om of iets moeilijks en iets makkelijks te doen? Want vorige keer waren er maar weinig mensen die het helemaal voor elkaar kregen. Dan kan iedereen gewoon meedoen.
Ik ben met Klets bezig met achteruit lopen, handtouch, mond open (inspectie), draaien met voorpoten op een bak (en ws nog meer maar daar hou ik van
En ik wil ze zelf nog steeds leren te blijven zitten met een snoepje op hun snuit en dat ze hem dan uit de lucht mogen vangen maar dat lukt niet. Ze gooien hem niet op. Dus als iemand die kan, dan mag die hier instructies geven
Trucje 1 die we doen is de "kiekeboe" op verzoek van Persistence.
De hond komt afwisselend vanaf achter links en rechts over je schouders kijken. Afhankelijk van de grootte van je hond en wat je zelf leuk en haalbaar vindt kun je wel of geen pootjes op je schouder doen. Het draaien van je hoofd kan al het commando worden voor het wisselen van kant.
Op 0:47 na het drinken uit de beker zie je het.
Allereerst moet je zorgen dat je hond comfortabel is met achter je staan of zitten (dus je rug naar hem toe. Vanaf pagina 2 zie je filmpjes en tips van anderen voor dit trucje.