Ik vind hem echt zo leuk!
Zijn vader is trouwens erg knap, mooie stoere kop ook.

Ja Bertus en nog een zusje zijn de enige uit het nest met zulke stelten, ik vind het ook heel mooi . Het hoort geloof ik niet

Ik vind het ook juist prachtig.

Hahaha

Oh fijn! Ik was gisteren weer eens in een centrum met Murf en man wat een troep op de grond allemaal en dan heb ik nog geluk dat hij er niet echt op gefocust is (maar wel af en toe iets in z'n bek neemt).Smoushond schreef: 05 dec 2021, 14:00 We doen elke dag een snuffelwandeling en daar zie ik hem ook echt genieten . Ik weet nu een beetje de plekken te vinden waar weinig of geen poep ligt en herken steeds beter zijn gesnuffel als er iets eetbaars is en kan dat dan afkappen

Ja die bedoelde ik, dat graven doet Murphy ook soms, zo leuk!Smoushond schreef: 05 dec 2021, 21:13 Dat groene speelgoedmandje is van hard plastic daar kluift hij ( nog) niet aan maar graaft er wel in. Dat grijze/witte mandje was even leuk net die seconde dat ik de foto maakte en toen vloog hij ermee door de kamer en begon er aan te trekkendus snel weg dat mandje had het niet overleefd anders hoor

Dit was beter maar toen zag ik ineens allemaal gaatjes in het verbedZamunda schreef: 05 dec 2021, 21:19Ja die bedoelde ik, dat graven doet Murphy ook soms, zo leuk!Smoushond schreef: 05 dec 2021, 21:13 Dat groene speelgoedmandje is van hard plastic daar kluift hij ( nog) niet aan maar graaft er wel in. Dat grijze/witte mandje was even leuk net die seconde dat ik de foto maakte en toen vloog hij ermee door de kamer en begon er aan te trekkendus snel weg dat mandje had het niet overleefd anders hoor
Haha met mandje door de kamer heen gebeurt hier ook, liefst mandje ondersteboven en dan aan de onderkant sjorren die daar niet tegenkan.

Ik vind t mooi