Mo-yi met oppas-pupje
- Mo-yi
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Mo-yi met oppas-pupje
Ahhh, een tijdje geleden hebben we een oppas-pupje gehad, zo leuk die twee...Mo was een goede opvoed-tante
dit was de derde dag waar ze voorzichtig aan wat leren te spelen;
dit was de derde dag waar ze voorzichtig aan wat leren te spelen;
2011-2025
- Mo-yi
Re: Mo-yi met oppas-pupje
Jaaa ging zo goed die twee, hij is echt een beetje opgevoed door Mo, dat gekef was ook snel over
en spelen dat ze konden
en spelen dat ze konden
2011-2025
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Mo-yi wil een pup voor Kerst!
- Fenneke
- Posts in topic: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Zodan
Wat een dapper ding
En lieve mo-yi

En lieve mo-yi
Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Druktemakers
. Wat is het voor pup?
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Mo-yi
een shitzoee
Mo is wel wat gewend, eerder was ze big sisters met een Engelse stafford pup, allejezus wat was die druk.
Beertje is hier zo'n drie jaar met regelmaat geweest, eerste half jaar was het een druktemakertje, maar daarna geen omkijken naar, lagen ze hier meer te tukken als wat anders
2011-2025
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Ah toch. Ik zat te twijfelen tussen shit zu en boomer. Haha, heb je ook een filmpje van haar met die drukke staffMo-yi schreef: 07 dec 2021, 22:54een shitzoee![]()
Mo is wel wat gewend, eerder was ze big sisters met een Engelse stafford pup, allejezus wat was die druk.
Beertje is hier zo'n drie jaar met regelmaat geweest, eerste half jaar was het een druktemakertje, maar daarna geen omkijken naar, lagen ze hier meer te tukken als wat anders
OS met dank aan Hakunamatata

- Mo-yi
vast wel, maar ook dat is lang geleden, ik kom ze soms op fb nog tegen ( van de herinneringen ) zal ik eens moeten opduiken en op youtube zetten om het hier te kunnen delenZamunda schreef: 07 dec 2021, 23:06Ah toch. Ik zat te twijfelen tussen shit zu en boomer. Haha, heb je ook een filmpje van haar met die drukke staffMo-yi schreef: 07 dec 2021, 22:54een shitzoee![]()
Beertje is hier zo'n drie jaar met regelmaat geweest, eerste half jaar was het een druktemakertje, maar daarna geen omkijken naar, lagen ze hier meer te tukken als wat anders?
2011-2025