Ze zijn overal in de buurt bij ons aan het breken en bouwen, dus oortjes draaien overuren.

Maar af en toe ben ik ook nog wel interessant.

Zo'n neus past natuurlijk onmogelijk helemaal op de foto.

En de verwarming deed het 2 dagen niet.

Goed! Het is natuurlijk nog lang niet de onbezorgde, ontspannen huishond, maar hij maakt zo veel stappen vooruit.
Op straat blijven mensen ook vaak even naar hem kijken en maken een opmerking. Hij valt duidelijk op.Zinodo schreef: 07 dec 2021, 09:50 Die oortjesen lange neus
en mooie blik
![]()
Ik vind hem echt prachtig!
Dat klink hartstikke goed, wat fijn!Sekreetje schreef: 07 dec 2021, 10:05Goed! Het is natuurlijk nog lang niet de onbezorgde, ontspannen huishond, maar hij maakt zo veel stappen vooruit.
Hij speelt nu regelmatig met ons. Durft ons uit te dagen. Vindt knuffelen heerlijk. Slaapt niet meer de hele nacht strak tegen mij aan, maar durft al lekker op zijn eigen bank te slapen.
Wandelen buiten vindt hij tegenwoordig ook heerlijk. Wel nog zeer oplettend, ontspannen rondsnuffelen doet hij zelden. Maar hij stuitert de hele kamer rond als we zijn riem pakken of als we schoenen aandoen.![]()
Hij heeft inmiddels ook een heel arsenaal aan geluidjes die hij durft te maken. Van een diepe blad tot hysterisch kefje en alles daar tussenin.

Ja Tibbe wordt echt een ouwe man nu.Heleboelie schreef: 07 dec 2021, 13:13 Knappe Streep!
Zowel van binnen als van buiten, zo klinkt het...![]()
en samen met je lieve ouwe jongen op de bank, prachtig!