Super gaaf! Dankjewel !
Is het een heel grote moeite om de namen om te wisselen? Zo niet dan graag en anders lekker laten zo.
Haha ik wist niet welke naam bij wie paste had al in je berichten gekeken of ik kon vinden wie wie was Ga het zo even doen moet ik even op de PC bij m'n paint shop pro
Perle schreef: 18 sep 2021, 08:53
Ik zou wel graag wat hulp willen . Ik heb geprobeerd avatar te maken via postimages maar dan wordt het een vaag en korrelig iets...
Graag deze foto:
Jetski schreef: 18 sep 2021, 13:22
Is het mogelijk om een onderschrift te maken van mijn huidige onderschrift samen met deze foto van mijn vorige hond?
Oeh, ik wil ook wel wat leuks
Foto uit onderschrift vind ik leuk maar dan met namen en bewerkt naar eigen inzicht. Van groot naar klein: Diem, Flora, Mies.
Ahh die zijn super!
Vond het moeilijk kiezen
Heel erg bedankt!
Edit: het lukt me niet om 'm te laten zien.
Heb de link eronder gekopieerd en geplakt in het gebruikerspaneel wijzig onderschrift, maar dat lukt helaas niet.
Wat doe ik fout?
Wie kan hier een avatar van maken= Hondenleven accepteert bij mij niks. Staat steeds dat ik wat moet invullen terwijl ik dat allang gedaan heb.
Bij voorbaat dank.
Jetski schreef: 18 sep 2021, 16:07
Ahh die zijn super!
Vond het moeilijk kiezen
Heel erg bedankt!
Edit: het lukt me niet om 'm te laten zien.
Heb de link eronder gekopieerd en geplakt in het gebruikerspaneel wijzig onderschrift, maar dat lukt helaas niet.
Wat doe ik fout?
pioenroos schreef: 18 sep 2021, 16:06
Oeh, ik wil ook wel wat leuks
Foto uit onderschrift vind ik leuk maar dan met namen en bewerkt naar eigen inzicht. Van groot naar klein: Diem, Flora, Mies.
Nanna schreef: 18 sep 2021, 16:44
Wie kan hier een avatar van maken= Hondenleven accepteert bij mij niks. Staat steeds dat ik wat moet invullen terwijl ik dat allang gedaan heb.
Bij voorbaat dank.
Nanna schreef: 18 sep 2021, 16:44
Bij voorbaat dank.
Perle schreef: 18 sep 2021, 08:53
Ik zou wel graag wat hulp willen . Ik heb geprobeerd avatar te maken via postimages maar dan wordt het een vaag en korrelig iets...
Graag deze foto: