Onze Barrie! Long time no see - update pag. 26

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Yvette
Posts in topic: 191
Honden: 1
Welke: Toy Poedel
Contacteer:

Re: Onze Barrie! Krukjeshobby pag. 17

Bericht door Yvette »

Zamunda schreef: 10 dec 2021, 23:06
Yvette schreef: 09 dec 2021, 21:51 Handig zo'n hond die handig is met krukjes :LOL:
Afbeelding

Afbeelding
Hahaha, de schat :LOL: . Wij waren van de week nog aan het grappen dat we Murf gaan leren koken :engel: .
Barrie is vast begonnen met de mise en place zoals je ziet :pffff:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
Zamunda
Posts in topic: 72
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 10 dec 2021, 23:11
Zamunda schreef: 10 dec 2021, 23:06
Yvette schreef: 09 dec 2021, 21:51 Handig zo'n hond die handig is met krukjes :LOL:
Afbeelding

Afbeelding
Hahaha, de schat :LOL: . Wij waren van de week nog aan het grappen dat we Murf gaan leren koken :engel: .
Barrie is vast begonnen met de mise en place zoals je ziet :pffff:
Ja daarom, jullie lopen alweer voor :Q: . Echt geen gezicht, het is net echt zo aan het aanrecht :LOL: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Zamunda schreef: 10 dec 2021, 23:13 Ja daarom, jullie lopen alweer voor :Q: . Echt geen gezicht, het is net echt zo aan het aanrecht :LOL: .
Vergeet niet, dit is net zwangerschapsgym, trotse moeders vertellen alleen wat er goed gaat, dan vorm je je een beeld over die andere geweldige kinderen, denkt dat jouw kind een ontwikkelingsachterstand heeft tot je ze uiteindelijk in het echt ziet om er dan achter te komen dat de andere 95% niet verteld is :Q: :LOL:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
mijke
Posts in topic: 22

Bericht door mijke »

:lol:
Veertje
Posts in topic: 5

Bericht door Veertje »

Afbeelding

Afbeelding
:proest: wat een figuur :LOL:
Vera
Tess en Finn

Afbeelding
Smoushond
Posts in topic: 28

Bericht door Smoushond »

Wat een mooie halsband en wat is hij leuk op dat krukje 🤣
Afbeelding
K@ren
Posts in topic: 13

Bericht door K@ren »

:LOL:
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 10 dec 2021, 23:41
Zamunda schreef: 10 dec 2021, 23:13 Ja daarom, jullie lopen alweer voor :Q: . Echt geen gezicht, het is net echt zo aan het aanrecht :LOL: .
Vergeet niet, dit is net zwangerschapsgym, trotse moeders vertellen alleen wat er goed gaat, dan vorm je je een beeld over die andere geweldige kinderen, denkt dat jouw kind een ontwikkelingsachterstand heeft tot je ze uiteindelijk in het echt ziet om er dan achter te komen dat de andere 95% niet verteld is :Q: :LOL:
:mrgreen:
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Borderbende
Posts in topic: 17
Honden: 4
Welke: Border Collie

Bericht door Borderbende »

:F: :F: :F: lompe b(r)oer! :F: :F: :F: Wat een verschil idd.

Oh en wat een slimmerd via het krukje. Toch te grappig om hem zo aan te treffen. :LOL: :hartjes:
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Borderbende schreef: 12 dec 2021, 07:07 :F: :F: :F: lompe b(r)oer! :F: :F: :F: Wat een verschil idd.

Oh en wat een slimmerd via het krukje. Toch te grappig om hem zo aan te treffen. :LOL: :hartjes:
Ja ik moest ook echt lachen, ik stond aan de andere kant van de keuken en toen ik omkeek zag ik hem zo staan. Hij was de keukenrol aan het stelen :mrgreen:

Gister weer naar cursus geweest, hij deed het weer zo goed, hij vindt het helemaal leuk daar. Ik ben tussendoor gewoon doorgegaan met de trucjes oefenen die we thuis ook doen, opzitten en rollen, hij was helemaal in zijn sas. En ik dus ook. :cheer:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
KarinW
Posts in topic: 8

Bericht door KarinW »

Hij doet het goed hè! :ok: :hartjes:
Afbeelding
Levi 09/10/2011 - † 05/05/2022
HillieS
Posts in topic: 23
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Yvette schreef: 12 dec 2021, 09:26
Borderbende schreef: 12 dec 2021, 07:07 :F: :F: :F: lompe b(r)oer! :F: :F: :F: Wat een verschil idd.

Ja ik moest ook echt lachen, ik stond aan de andere kant van de keuken en toen ik omkeek zag ik hem zo staan. Hij was de keukenrol aan het stelen :mrgreen:

Gister weer naar cursus geweest, hij deed het weer zo goed, hij vindt het helemaal leuk daar. Ik ben tussendoor gewoon doorgegaan met de trucjes oefenen die we thuis ook doen, opzitten en rollen, hij was helemaal in zijn sas. En ik dus ook. :cheer:
Heel goed, eerst een foto, dan foei. Zo heb ik t geleerd van het schapendoezen forum (is inmiddels niet meer actief).
Zo had ik toen Yara nog jong was een foto van haar dat ze op de tuintafel het pindakaaspotje voor de vogels uit stond te likken :LOL:.

Fijn dat t op de cursus zo goed ging!
Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

KarinW schreef: 12 dec 2021, 09:37 Hij doet het goed hè! :ok: :hartjes:
Héél goed! Het is zo'n fijne hond, ik ben echt dolgelukkig met hem. Hij is zo gezellig, lief, slim, grappig en sterk, eigenlijk alles wat ik wilde. Oh ja en bloedmooi :hartjes: :LOL: nou ja, de full package zullen we maar zeggen, ik ben blij :cheer:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

HillieS schreef: 12 dec 2021, 10:25 Heel goed, eerst een foto, dan foei. Zo heb ik t geleerd van het schapendoezen forum (is inmiddels niet meer actief).
Zo had ik toen Yara nog jong was een foto van haar dat ze op de tuintafel het pindakaaspotje voor de vogels uit stond te likken :LOL:.

Fijn dat t op de cursus zo goed ging!
Ik vind het wel grappige dingen dit, ze hebben vaak nog geen idee dat iets niet de bedoeling is, dat maakt ze zo grappig :mrgreen:

Vandaag was ik wandelen met m'n collega, het was een beetje viezig weer maar het was heel leuk. Haar honden houden niet van puppies en inmiddels begrijpt Barrie dat heel goed zonder dat er onvertogen woorden vallen, we hebben het afgelopen weken veel begeleid en dat werpt z'n vruchten af. Barrie vindt dat ze nu een team zijn en trekt zich ook aan het groepje op als we ergens lopen, die twee van haar gedragen zich meningloos, soort gedoogbeleid. :F:

Op de fotomomenten moeten we nog even oefenen :mann:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was een poging tot de bosuitvoering van "kiekeboe" die ik ook tot selfie ga omdopen. Ik wilde alleen -uiteraard- niet plat op mijn kont in het bos zitten nu maar op m'n hurken was ik nog net te hoog voor Barrie, leverde wel grappige plaatjes op, hij deed in elk geval z'n best :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Daarna was het goed slapen :slaap2:

Afbeelding

En iedereen was blij om weer thuis te zijn en Ben te zien :I:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna weer lekker verder rusten :E:

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
jenn90
Posts in topic: 8

Bericht door jenn90 »

Leuke foto’s weer! :I: barrie slaapt ook graag een knuffel in zijn bek?
Afbeelding
Sirene

Bericht door Sirene »

Wat een gezellige foto’s 😍
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Yvette schreef: 12 dec 2021, 16:09Héél goed! Het is zo'n fijne hond, ik ben echt dolgelukkig met hem. Hij is zo gezellig, lief, slim, grappig en sterk, eigenlijk alles wat ik wilde. Oh ja en bloedmooi :hartjes: :LOL: nou ja, de full package zullen we maar zeggen, ik ben blij :cheer:
Ik kan het me levendig voorstellen :E: .

Yvette schreef: 12 dec 2021, 17:38 Afbeelding
Hahaha, ik moest even puzzelen hoe je nou Freek zover had gekregen om zo hoog te springen achter je :LOL: .
Onwijs leuke foto's weer.
Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Wat ziet hij er dik uit op deze foto he :schrik: Is ie niet hoor :neenee: Vandaag weer gewogen en gemeten, 47 cm hoog en 13,5 kilo. 17 weken oud.
Zijn tuig begint nu ook wat krap te worden, ik twijfel een beetje of ik een nieuwe wil. Ik vind het wel handig maar hij heeft er echt een bloedhekel aan, kruipt weg als ie me er mee aan ziet komen en wil dan eerst echt niet lopen. Ik begrijp wat hij me wil zeggen er mee maar zie niet waarom dat is, volgens mij zit (zat) hij wel mooi :19: Wat denken jullie?

jenn90 schreef: 12 dec 2021, 17:40 Leuke foto’s weer! :I: barrie slaapt ook graag een knuffel in zijn bek?
Niet perse als hij slaapt maar hij heeft wel heel graag een dekentje of knuffel in zijn mond om op te soppen en een beetje te doezelen. Hij houdt trouwens ook heel graag je hand of een vinger in zijn mond, om vervolgens niks mee te doen, gewoon even contact ofzo.

Sirene schreef: 12 dec 2021, 17:59 Wat een gezellige foto’s 😍
billy schreef: 12 dec 2021, 18:39 Wat een leuke foto's komen er voorbij en wat gaat het goed met knapperd Barrie :I:
Dank jullie wel :cheer:

Zamunda schreef: 12 dec 2021, 19:57
Hahaha, ik moest even puzzelen hoe je nou Freek zover had gekregen om zo hoog te springen achter je :LOL: .
Onwijs leuke foto's weer.
Ja zo licht als een veertje die Freek, die kan dat gewoon :pffff: :pffff:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
Manuma

Bericht door Manuma »

Die selfie met Freek :LOL:
Ik smelt echt van de foto’s met jouw kinderen, iedereen ziet er zo gelukkig uit en Barrie past er zo mooi tussen :I:

Wel balen van het tuig. Ik heb inmiddels Uma’s tuig al in gebruik voor Meeko, dat past gewoon al :O: Meestal denk ik bij protest vooral aan het tuig anders omdoen maar Barrie wil er dus ook niet mee lopen. Draagt hij het maar heel weinig? Misschien dat het nog niet gewend is. Of net een drukkende gesp ergens?
Ik heb van het tuig een trucje gemaakt: de kop er zelf doorheen doen en dan op een traptrede staan zodat ik het dicht kan klikken. Daarna gaan we natuurlijk altijd naar buiten (=leuk) dus voor hem is er nu geen nadeel meer aan het tuig.
Manu vindt het omdoen altijd stom, maar dat is volgens mij echt door het even moeten wachten. Die gaat helemaal kwaad staan kijken :')
Smoushond
Posts in topic: 28

Bericht door Smoushond »

Wat een leuke avonturen weer en leuke foto’s. Bertus had die knuffel ook maar sabbelde de oortjes zacht om ze gemakkelijk eraf te kunnen trekken 🤣
Afbeelding
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Manuma schreef: 13 dec 2021, 07:25 Die selfie met Freek :LOL:
Ik smelt echt van de foto’s met jouw kinderen, iedereen ziet er zo gelukkig uit en Barrie past er zo mooi tussen :I:
Wat lief :hartjes:
Manuma schreef: 13 dec 2021, 07:25Wel balen van het tuig. Ik heb inmiddels Uma’s tuig al in gebruik voor Meeko, dat past gewoon al :O: Meestal denk ik bij protest vooral aan het tuig anders omdoen maar Barrie wil er dus ook niet mee lopen. Draagt hij het maar heel weinig? Misschien dat het nog niet gewend is. Of net een drukkende gesp ergens?
Ik heb van het tuig een trucje gemaakt: de kop er zelf doorheen doen en dan op een traptrede staan zodat ik het dicht kan klikken. Daarna gaan we natuurlijk altijd naar buiten (=leuk) dus voor hem is er nu geen nadeel meer aan het tuig.
Manu vindt het omdoen altijd stom, maar dat is volgens mij echt door het even moeten wachten. Die gaat helemaal kwaad staan kijken :')
Het is dus echt al vanaf het eerste begin. Toen hoorde ik dat jij en Sonja er een oefening van hadden gemaakt om het zelf aan te trekken, daar ben ik ook mee begonnen maar dat maakte het alleen maar nog erger. Toen dacht ik oke, ik maak er nu een ding van dat is niet de bedoeling, dus toen ben ik weer overgegaan op het niet zeuren, we doen dat ding gewoon aan. Helpt dus ook niet. Hij heeft het niet heel vaak aan, keer of twee per week nog maar omdat ie er dus zo op reageert :nocheer:
Met z'n halsband aandoen kijkt hij ook wel bescheten maar that's it. Jachtlijn doet ie dan weer wel graag zelf aan :dunno:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
Yvette
Contacteer:

Bericht door Yvette »

Zomaar nog wat spam. Hij past in de auto ook nog steeds in Freek zijn mandje :mrgreen: En zijn groeifoto van 17 weken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
Yvette
Contacteer:

Re: Onze Barrie! Fotobom pag. 20

Bericht door Yvette »

Sandra&co schreef: 14 dec 2021, 22:24 Ik vind Barrie nog steeds zo op Duque lijken. Natuurlijk donkerder rond de ogen en snoet maar eenzelfde uitstraling. Hij is geweldig, ik ben lichtelijk jaloers!
Nou zo'n mooi gespierd lijf als Duque mag hij gerust krijgen hoor, geen enkel probleem!! :I:
Groetjes Yvette
Afbeelding
Freek (2020)
Borderbende
Honden: 4
Welke: Border Collie

Re: Onze Barrie! Fotobom pag. 20

Bericht door Borderbende »

Het is zo leuk om te volgen hoe zo`n pupje zijn plekje verovert in zijn nieuwe leven en nu helemaal ingeburgerd is. Super gaaf. Mooi zachte uitstraling en mooi om hem lekker aan het werk te zien op de kiekeboe foto. Hihihihi.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn

Afbeelding
Plaats reactie