Groepskunstje
-
mosquito1980
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: DH
Re: Groepskunstje
Super 
Het is zo'n gezellig stel! Ze zijn ook dol op elkaar. Ik mis Qhilla af en toe nog wel als ik ze zo samen zie. Die had er ook geweldig bij gepast en die had het Klets denk ik ook wel erg lief gevonden.Lothian schreef: 12 dec 2021, 11:21 Echt helemaal te gek. En wat heb je toch een leuke naaktfamilie zo!
Dankjewel! Grappig hè?! Had er zelf ook veel lol van
Wat leuk! Ik steek veel mensen aanbilly schreef: 12 dec 2021, 19:08Ja heel leuk om te zien, ben ook weer aan het oefenen door jou, dus bedankt voor je leuke manier van oefenen.![]()
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Noh! 
Knappe family heb je hoor!
En zelf ook talent om ze het kunstje aan te leren natuurlijk

-
Mizzsylver
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Nou, niet dus. Was het een gekke gedachte van me? Ik denk, die is zo ingeprint op jouw stem... Hij reageerde wel iets, met koppie scheef zelfs, maar later niet meer (ik had nog een ander filmpje van je aangezet omdat je hier alleen maar achtachtacht zegtSirene schreef: 11 dec 2021, 20:59Zou de Murf nog steeds op mijn stem reageren? Zonder geluid luisteren is sowieso beter. Ik gebruikte het commando voor Klets meteen als signaal dat ze allemaal door moesten gaan maar dat klinkt echt wel heel irritant. Daar ga ik nog iets anders op verzinnen.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Nee, is helemaal niet raar dat je dat dacht. Maar ik heb gemerkt dat er ergens een cruciale tijd lijkt te zijn waarbinnen pups je weer moeten zien om je te herkennen. Waarschijnlijk herkend hij me nu helemaal niet meer.Zamunda schreef: 12 dec 2021, 20:18Nou, niet dus. Was het een gekke gedachte van me? Ik denk, die is zo ingeprint op jouw stem... Hij reageerde wel iets, met koppie scheef zelfs, maar later niet meer (ik had nog een ander filmpje van je aangezet omdat je hier alleen maar achtachtacht zegtSirene schreef: 11 dec 2021, 20:59Zou de Murf nog steeds op mijn stem reageren? Zonder geluid luisteren is sowieso beter. Ik gebruikte het commando voor Klets meteen als signaal dat ze allemaal door moesten gaan maar dat klinkt echt wel heel irritant. Daar ga ik nog iets anders op verzinnen.). Misschien moet je even een filmpje maken waar je heel enthousiast 'PUPPIEEEEEEEEEES' roept
.
Ik zal je een filmpje sturen waar ik puppies roep
Zamunda, ik heb je een appje gestuurd met een filmpje
Dankjewel hoor!Jetski schreef: 12 dec 2021, 19:38 Noh!
Haha! Grappig he?!Mizzsylver schreef: 12 dec 2021, 20:02 Oh geweldig! Knuffel! En dan die poten, bamEn de kleine Klets 8-8-8-8
![]()
![]()
Dankjewel!
- Lothian
- Posts in topic: 2
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Jullie laten wel weten hoe dit afloopt he?

- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk, ik ga het morgen even uitproberen!
Doe ikLothian schreef: 12 dec 2021, 22:05Jullie laten wel weten hoe dit afloopt he?ik kan met Taro in de ruimte nog steeds geen filmpjes kijken waarin EchoMira te horen is, dan begint hij hartverscheurend te kermen en zoeken.
OS met dank aan Hakunamatata