Eigenlijk mochten de honden hier enkel maar in de zetel op verzoek, en op een dekentje. En dus niet als ik niet thuis ben.
En toen gingen we allemaal samen op vakantie, en daar was een grooooote zetel waar de honden mee op mochten en dat was toch zooooo gezellig...
Rosanne schreef: 15 dec 2021, 18:57
Geniaal die kerstboom Normaal zie je altijd tig van die memes op facebook langs komen. Deze irl versie is beter
Ja, voor een keertje zorgde FB eens voor inspiratie. Ik dacht, hey, waarom ook niet .
Ondertussen is een klant van me ook enkele van die hekjes komen ophalen; ze vroeg advies nadat haar jonge Labrador de kerstballen had verplaatst . Werkt daar ook prima .
Ik ga volgende kerst gewoon van die hekjes verhuren .
En eindelijk eens iets waarin Kika flinker is dan de gemiddelde hond, ik heb een helemaal onbeschermde kerstboom, en dan nog wel met zelfgemaakt spul er in waaronder schapenwollen ballen en sneeuw. (oke, als ik er neit ben mag ze niet in die kamer, maar dat mag sowieso niet)
En eindelijk eens iets waarin Kika flinker is dan de gemiddelde hond, ik heb een helemaal onbeschermde kerstboom, en dan nog wel met zelfgemaakt spul er in waaronder schapenwollen ballen en sneeuw. (oke, als ik er neit ben mag ze niet in die kamer, maar dat mag sowieso niet)