Vanmorgen een mini forum wandeling gehad met @kloesje, @Jay en mijn moeder (die niet op het forum zit.
De bedoeling was een rondje van een uur ongeveer. Dat is niet helemaal gelukt. Het werd 2 uur.
We moesten afwijken van de geplande route omdat het leger schiet oefeningen aan het doen was.
Op mijn tandvlees, maar ik heb het gered
Het was wel enorm leuk en de honden hebben genoten. (wij ook hoor ).
Haha oeps. Zo zijn wij ook eens verdwaald in Oosterhout, we hadden jonge honden bij ons dus we gingen echt niet langer dan een uurtje. Nou dat werd echt meer dan het dubbele en toen waren er nog geen smartphones dus hebben we met de auto TomTom de weg terug gezocht weet je nog @Border Collie
Ziet er wel uit als een heerlijke wandeling! Hield je het wel vol met kind op de rug @kloesje ?
Mizzsylver schreef:Haha oeps. Zo zijn wij ook eens verdwaald in Oosterhout, we hadden jonge honden bij ons dus we gingen echt niet langer dan een uurtje. Nou dat werd echt meer dan het dubbele en toen waren er nog geen smartphones dus hebben we met de auto TomTom de weg terug gezocht weet je nog [mention]Border Collie[/mention]
Ziet er wel uit als een heerlijke wandeling! Hield je het wel vol met kind op de rug [mention]kloesje[/mention] ?
We waren niet verdwaald gelukkig, maar de meeste routes liepen de militairen interessant te doen in hun groene pakjes dus daardoor een andere route gelopen dan gepland.
Desalniettemin wel een hele mooie route.
Ja ik hield het goed vol met de bepakking en Ruben hield het ook goed vol op mijn rug
Mizzsylver schreef:Haha oeps. Zo zijn wij ook eens verdwaald in Oosterhout, we hadden jonge honden bij ons dus we gingen echt niet langer dan een uurtje. Nou dat werd echt meer dan het dubbele en toen waren er nog geen smartphones dus hebben we met de auto TomTom de weg terug gezocht weet je nog @Border Collie
Ziet er wel uit als een heerlijke wandeling! Hield je het wel vol met kind op de rug @kloesje ?
We waren niet verdwaald gelukkig, maar de meeste routes liepen de militairen interessant te doen in hun groene pakjes dus daardoor een andere route gelopen dan gepland.
Desalniettemin wel een hele mooie route.
Ja ik hield het goed vol met de bepakking en Ruben hield het ook goed vol op mijn rug
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Jij was het stoerst van ons allemaal, ik heb jou niet horen piepen.