Husky x franse bul

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Mo-yi
Posts in topic: 3
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Husky x franse bul

Bericht door Mo-yi »

neeejjjjjjj

en; "Sold for 1 million USD."

Afbeelding
Afbeelding

2011-2025
Lothian
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Re: Husky x franse bul

Bericht door Lothian »

Ugh. Had dan tenminste de huskyneus meegenomen.
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Ik ben geen kenner van genen, maar ik ben wel anti om zulke kruisingen te zien. Het past voor geen meter, fysiek niet, mentaal niet. Puur designer hondje..gossamme :S:
Afbeelding

2011-2025
Desiree
Honden: 3
Welke: Boomer+Whippets

Bericht door Desiree »

Is het wel een kruising en niet gewoon een langharige Franse Bulldog met een toevallige aftekening? Kan me niet voorstellen dat deze kruising zo klein en plat uitpakt.
Langhaar komt bij merle bulldogen best wel veel voor namelijk. Droef draagt het gen ook.
Afbeelding
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Mo-yi schreef: 17 dec 2021, 19:47 Ik ben geen kenner van genen, maar ik ben wel anti om zulke kruisingen te zien. Het past voor geen meter, fysiek niet, mentaal niet. Puur designer hondje..gossamme :S:
:LOL: Is het niet. Met husky bedoelen ze huskyblauwe ogen, niet veroorzaakt door piebald of merle. ALX4 komt bij bulldoggen ook voor.
Misschien dat er ooit heel vroeger husky of aussie ingefokt is, of het moet een spontane mutatie zijn, maar het zijn gewoon bulldoggen.
Met consequent lilac/fluffy/ALX4 gierende inteelt ja, maar of dat nou zo ver van de norm is?
En zo wel dan zou een beetje frensjie alsnog de Heere danken op z'n knietjes om met twee jaar van de kanker om te mogen vallen.
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Dagmar schreef: 17 dec 2021, 20:43
Mo-yi schreef: 17 dec 2021, 19:47 Ik ben geen kenner van genen, maar ik ben wel anti om zulke kruisingen te zien. Het past voor geen meter, fysiek niet, mentaal niet. Puur designer hondje..gossamme :S:
:LOL: Is het niet. Met husky bedoelen ze huskyblauwe ogen, niet veroorzaakt door piebald of merle. ALX4 komt bij bulldoggen ook voor.
Misschien dat er ooit heel vroeger husky of aussie ingefokt is, of het moet een spontane mutatie zijn, maar het zijn gewoon bulldoggen.
Met consequent lilac/fluffy/ALX4 gierende inteelt ja, maar of dat nou zo ver van de norm is?
En zo wel dan zou een beetje frensjie alsnog de Heere danken op z'n knietjes om met twee jaar van de kanker om te mogen vallen.
iemand die malamutes fokt kwam dit tegen, dus die ging er ook vanuit dat er hus in zit
Dan was ik misleid :smile:
Hebben ze m ingespoten met goud ofzo, vanwege de miljoen?
Afbeelding

2011-2025
Frootje
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Dezinerbullz ook echt. Het is ook gelijk op alle vlakken fout. :LOL:
Afbeelding
Célie
Posts in topic: 5
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Het is geen kruising is gewoon een fluffy franse bulldog waar heel veel generaties terug merle chihuahua in is gekruist en daarna weer dikke lijnteelt om deze kleurtjes te houden. Dus met een husky heeft dit niks van doen.
Marc

Bericht door Marc »

Hoe gaat dat eigenlijk met lang haar in die zwetende bacterie plooien? Broeit vast nog lekkerder....
Ik vind het een monster eerlijk gezegd. Je ziet nu al hoe smerig de traan strepen worden en hoe warm en benauwd wil je je hondje fokken? Lekker dik haar zodat het beestje helemaal geen pas meer kan zetten met warm weer.
Marc

Bericht door Marc »

Sandra&co schreef: 18 dec 2021, 22:18 Lekker fluffy en niet bewegen? Win-win :lol1:
Ze maken alleen zo'n eng geluid 😇
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 18 dec 2021, 19:36 Hoe gaat dat eigenlijk met lang haar in die zwetende bacterie plooien? Broeit vast nog lekkerder....
Ik vind het een monster eerlijk gezegd. Je ziet nu al hoe smerig de traan strepen worden en hoe warm en benauwd wil je je hondje fokken? Lekker dik haar zodat het beestje helemaal geen pas meer kan zetten met warm weer.
Nou tja hier lopen tientallen boomertjes die ook allemaal van die smerige ogen hebben en dezelfde soort vacht dus die hebben hetzelfde euvel hoor.
Marc

Bericht door Marc »

Célie schreef: 19 dec 2021, 17:06
Marc schreef: 18 dec 2021, 19:36 Hoe gaat dat eigenlijk met lang haar in die zwetende bacterie plooien? Broeit vast nog lekkerder....
Nou tja hier lopen tientallen boomertjes die ook allemaal van die smerige ogen hebben en dezelfde soort vacht dus die hebben hetzelfde euvel hoor.
Boomers hebben toch niet van zulke platte koppies? Ik weet dat shitzus ook vaak traanogen hebben maar die hebben in elk geval niet zulke diepe koprimpels.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Sandra&co schreef: 19 dec 2021, 17:18
Ja dat wordt gewoon zo'n lekkere dikke sliert diarree onder die oogjes. Aantrekkelijk.
Ja daarom wil ik die ook al niet haha, ik vind dat zo afzichtelijk :schrik: Ben een verschrikkelijke meut daarin, die Franse van mij hadden het gelukkig ook niet en Oes ook niet (anders had ik ze herplaatst hoor) :mann:
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 19 dec 2021, 17:28
Boomers hebben toch niet van zulke platte koppies? Ik weet dat shitzus ook vaak traanogen hebben maar die hebben in elk geval niet zulke diepe koprimpels.
Nou hier lopen er een paar en als ik niet beter wist zou ik denken dat daar ook ergens franse inzit maar die hebben ook al van die erge smettende traansporen, en die eigenaresse(s) houden ze echt wel netjes qua vacht enzo maar evengoed zulke oogjes.
Loraine
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Mahdu heeft het ook.
Bronwater ipv kraanwater zou helpen volgens sommige Shih Tzu baasjes maar ik knip de haren gewoon weg daar. 😉
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Marc

Bericht door Marc »

Wegknippen van de haren helpt bij Bas wel. Maar die heeft vooral pupsen en geen traanstrepen gelukkig. Bij haar komt het door haartjes in de ogen denk ik. Dan krijgt ze een harde vervelende korst in haar vachtje onder haar oog. Maar geen strepen en verkleurd haar. Bij mij hebben ze allebei gelukkig prima traanafvoer en nergens last van verder. Ik vind het zo jammer van een hondenkop als ze van die bruine strepen krijgen.
Célie
Contacteer:

Bericht door Célie »

Marc schreef: 19 dec 2021, 19:28 Wegknippen van de haren helpt bij Bas wel. Maar die heeft vooral pupsen en geen traanstrepen gelukkig. Bij haar komt het door haartjes in de ogen denk ik. Dan krijgt ze een harde vervelende korst in haar vachtje onder haar oog. Maar geen strepen en verkleurd haar. Bij mij hebben ze allebei gelukkig prima traanafvoer en nergens last van verder. Ik vind het zo jammer van een hondenkop als ze van die bruine strepen krijgen.
Ik ook, ik heb echt dat als ik dat veel zie bij een ras dat ik ze dan bij voorbaat niet meer hoef :euh:
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik zie dit nu pas. Wat een goddeloos lelijk mormel😂😂😂
Johnny Jones
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Bericht door Johnny Jones »

Waarom? Ik snap het niet.. honden zijn toch geen setje Nikes die je vanwege een exclusief kleurtje voor zo'n hoog mogelijk bedrag probeert te verkopen?
Ik hoef hem in ieder geval niet. Het diertje is voor dat achterlijke bedrag vast door één of andere influencer met exclusieve Nikes gekocht. Staat allemaal zo leuk op Insta!
Afbeelding
Plaats reactie