Voor de zesde keer proberen mee te sneaken de sluis in. Dat ding is sinds kort nog minder hufterproof dan hij al was en Lais is, juist, een hufter (met een jas, die dan ook nog blijft haken natuurlijk).

D'r huispak/pyama :pffff: (die vies is omdat ze natuurlijk weer met d'r pyjama het hol in verdween op het ochtendrondje) . Plus een grote kol. Zonder dat valt er niet met haar samen te leven.

En terecht

Hahaha! Ze lijkt in deze outfit met die kop erbij net de zwerver die hier voor de appie de Riepe verkoopt

Ik voelde me er serieus lullig overFenneke schreef: 19 sep 2021, 09:52 Agossie
En dan ook nog foto's makenik nam wraak als ik Lais was
![]()
Hahaha, precies. Ze wilde alleen maar even kijkenKayltje schreef: 19 sep 2021, 11:37 Awwww
Echt prinsessen mishandeling.
Imp kan ook zo kijken. Ze bedoelde het niet kwaad, dat is slechts mijn interpretatie
Prinsessen zijn immer behulpzaam en beschaafd. En nooit uitgekookte manipuleerde draken
![]()

Inge O schreef: 19 sep 2021, 09:04 Die laatste foto! Zonder die stoel zou je gewoon geloven dat ze ergens in een asiel zit of zo.
Hahahamijke schreef: 19 sep 2021, 14:17Hahaha! Ze lijkt in deze outfit met die kop erbij net de zwerver die hier voor de appie de Riepe verkoopt![]()
Ze heeft zo'n heerlijk expressief hoofd
Ja, het is een teer zieltjeCaroline schreef: 19 sep 2021, 14:38 Haha agos... doe toch niet zo lelijk tegen dat lieve schattige tere meisje![]()
![]()
![]()

Ik vind het er wel heel lief uitzien bij Lais.Zamunda schreef: 19 sep 2021, 18:19 Ze is inderdaad heel grijs, ik zal binnenkort eens een goed duidelijke foto van haar grijze snoet maken. Ik kan er nog niet erg aan wennen, op haar derde kreeg ze al grijze haren in haar mooie zwarte snoet. Ze ziet er wel zachter uit zo ja, schijn bedriegt
.