Wat vinden jullie...?
- runninggirl
- Posts in topic: 8
Wat vinden jullie...?
Jura heeft zo haar eigen mening hierover. Ze ligt nu denk ik de rest van de dag het doosje met nieuwjaarsrolletjes te proberen te bewegen met haar mental powers.

- runninggirl
Re: Wat vinden jullie...?
-
Sabine1
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Elmo is dol op de kniepertjes met advocaatslagroom. Het liesfst bij ontbijt, lunch en diner en als lekkers bij de koffie.
- runninggirl
Ik snap Elmo wel.Sabine1 schreef: 31 dec 2021, 14:46 Elmo is dol op de kniepertjes met advocaatslagroom. Het liesfst bij ontbijt, lunch en diner en als lekkers bij de koffie.
Om te zoenen
- Frootje
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Honden wel. Froo niet. Na een zo’n rolletje mag ik haar rollen.
Ze zou wel een stukje mogen hoor. Geen probleem. En Froo is dol op slagroom, ze zou daar echt een moord voor doen.
Ze zou wel een stukje mogen hoor. Geen probleem. En Froo is dol op slagroom, ze zou daar echt een moord voor doen.

- runninggirl
Nr 2 is ook op! Er werden flinke bommen ineens achter elkaar afgestoken. Het wekt perféct als afleiding. Ik had er zelf ook eentje nodig. 
Een likje slagroom krijgt ie ( en een hapje brood, meerdere stukjes van de kaas op mijn brood, van mijn worst, banaan en yochurt (met suiker). Mijn hond houdt van mij omdat ik van lekker eten hou. Ik weet het; daar heb ik het zelf naar gemaakt. Kortom: als ie er niet ziek van wordt gewoon doen 

- runninggirl
tibbie schreef: 31 dec 2021, 16:12 Een likje slagroom krijgt ie ( en een hapje brood, meerdere stukjes van de kaas op mijn brood, van mijn worst, banaan en yochurt (met suiker). Mijn hond houdt van mij omdat ik van lekker eten hou. Ik weet het; daar heb ik het zelf naar gemaakt. Kortom: als ie er niet ziek van wordt gewoon doen![]()
Ze lusten hier normaal ook graag een stukje banaan. Maar vandaag gingen 2 van de 3 honden in protest en namen de banaan niet aan.
-
** Angela **
- Honden: 3
- Welke: Duitse herder
- runninggirl
Geweldig ook van die leuke bordjes.** Angela ** schreef: 31 dec 2021, 18:30 Ow geweldig haha
Hier hebben ze eerste kerstdag ieder een bordje slagroom van m’n ma gehad
- Snowflake
- Honden: 3
- Contacteer:
Ik ken die rolletjes niet.. Maar die lijken me zelf ook wel lekker 
Helaas voor James zou die dat niet krijgen.
Hij is gelukkig tevreden met de vis botjes en snoepjes die de baas hem regelmatig toe stopt als die de keuken in loopt.
Hij is gelukkig tevreden met de vis botjes en snoepjes die de baas hem regelmatig toe stopt als die de keuken in loopt.
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Die onderste foto
.
Ik ook niet, ik kreeg er dus geen, dus mijn honden ook nietSnowflake schreef: 01 jan 2022, 08:33 Ik ken die rolletjes niet.. Maar die lijken me zelf ook wel lekker![]()
-
Manuma
Ik wil ook zo’n rolletje alstublieft!
Mijn honden hebben ook oliebol en een hamburger gekregen. Met oudejaarsavond mag dat gewoon hoor
Die onderste foto
Dat wil je toch gewoon volproppen 
Mijn honden hebben ook oliebol en een hamburger gekregen. Met oudejaarsavond mag dat gewoon hoor
Die onderste foto
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Tuurlijk mag dat.
Hier hebben ze samen met de hond van mijn ex een oliebol gedeeld maar die 3 zijn 7,1kg, 7,4kg en ong 5-5,5kg dus een hele oliebol per hond zou wat veel zijn.
Maar buiten dat krijgen ze geregeld een chipje, nootje, stukje brood en/of beleg of koek ofzo.
Uiteraard kijk ik wel of ze het überhaupt mogen, dingen met chocolade krijgen ze bijvoorbeeld niet.
Hier hebben ze samen met de hond van mijn ex een oliebol gedeeld maar die 3 zijn 7,1kg, 7,4kg en ong 5-5,5kg dus een hele oliebol per hond zou wat veel zijn.
Maar buiten dat krijgen ze geregeld een chipje, nootje, stukje brood en/of beleg of koek ofzo.
Uiteraard kijk ik wel of ze het überhaupt mogen, dingen met chocolade krijgen ze bijvoorbeeld niet.
- runninggirl
Ik doe de hele dag niks anders.Manuma schreef: 01 jan 2022, 16:51 Ik wil ook zo’n rolletje alstublieft!
Mijn honden hebben ook oliebol en een hamburger gekregen. Met oudejaarsavond mag dat gewoon hoor![]()
Die onderste fotoDat wil je toch gewoon volproppen
![]()