Voor Oud&Nieuw ga ik meestal naar Texel. Met het OV want dat rijbewijs is er nog steeds niet (wordt hard aan gewerkt) Deze keer extra spannend, want de kar moest mee en het was me niet gelukt om met Ronja wat oefenrondjes in het OV te maken om haar dat te leren kennen. Maar kar in de trein was geen probleem. En die lieve Ronja vond trein, bus en boot totaal niet spannend. Het enige wat ze een beetje gek vond was de lift op het station.
Ik heb zelf wel een licht trauma opgelopen toen het toegangspoortje Nelson greep en niet meer los wilde laten. Ik ben eerder met twee honden door dat kreng gelopen en nu kreeg ik maar een halve mee. Dame die daar werkte had de noodknop ingedrukt, maar de poortjes wilde nog steeds m'n hond niet laten gaan. Uiteindelijk heb ik hem er zelf uit weten te wurmen en was ik de rest van de reis stik chagrijnig. Nelson was gelukkig het hele incident na 5 tellen al weer vergeten (lieve mensen wees niet zo dom als ik, mijd die kakpoortjes als je als voetganger de boot opgaat vraag even of ze de zijingang voor je openen)
En dan nu de rest van de fotospam. Ik heb er een miljoen gemaakt, maar gelukkig voor dit forum is 90% daarvan bewogen en vaag

Nelson bleef bijna de hele tijd aan m'n been plakken in de hoop op een koekje. Het gele vaatdoekje om te aporteren deed wonderen en ging hij ook een beetje z'n eigen ding doen. Meneer is trouwens morgen jarig. Dan wordt hij 14

En na al het gerace op het strand moest er veel geslapen worden

En nog een filmpje van de dames om de fotospam af te sluiten