Zinodo schreef:Die grote lach van Kiara altijd wat een heerlijke meid!
Ja broer kijkt wat bezorgder. Maar die heeft ook meer negatieve zaken meegemaakt in z’n leventje
Agoss. Wat is er gebeurd?
Een verkeerde eerste eigenaar toen hij een half jaar terug terug kwam durfde hij amper bij je in de buurt te komen en/of vrijuit te spelen met mensen (en spel met andere honden kende hij ook niet meer)
Gos schreef: 06 jan 2022, 11:42
En hoe gaan de trainingen?
nou ja, zit. nu aan de studie (oke even niet) want mn trainer moest wat administratieve zaken voor zichzelf regelen in Luxemburg, vanmiddag weer
gisteren goed getraind, maar ben maar alleen dus geen videos of zo (zal eens kijken wat vanmiddag lukt)
verder met Kiara nu in de kou en nattigheid/gladdere ondergrond geen sprongen, komt het voorjaar weer
en wat puntjes gezien voor Perle voor ons kwartaal onderhoud momentje volgende week in het Waterhof dus die ook al doorgezet
Gos schreef:Geen ge-ja-maar Kan ook rust geven, niet altijd te hoeven reageren
Ja maar……….
Nee zonder dollen. Dan vergeet hij dat ik hem niet volg in snel Frans en geeft hij tijdens de oefening verdedigen de instructies waar ik naartoe moet en wat ik moet doen in het Frans (en met gebaren dus kan iets gokken) en als ik dan vraag wat hij bedoeld moet ik stil houden
Maar het gaat goed, we hebben lol & de honden gaan vooruit.
Crutz schreef: 07 jan 2022, 15:28Nee zonder dollen. Dan vergeet hij dat ik hem niet volg in snel Frans en geeft hij tijdens de oefening verdedigen de instructies waar ik naartoe moet en wat ik moet doen in het Frans (en met gebaren dus kan iets gokken) en als ik dan vraag wat hij bedoeld moet ik stil houden
Maar het gaat goed, we hebben lol & de honden gaan vooruit.
Lekker handig . Maar dat komt natuurlijk omdat je op andere momenten teveel commentaar had .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥