Meet Jakke
Re: Meet Jakke
Foto s zijn niet mijn sterkste kant. Komt ooit wel in orde
Jakke is dus een F3 kruising mastiff greyhound. Hij is bijna 4 maanden oud Heb ik eindelijk mijn lang verwachtte pup.
Jakke is dus een F3 kruising mastiff greyhound. Hij is bijna 4 maanden oud Heb ik eindelijk mijn lang verwachtte pup.

- kayleigh*
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Hoi Jakke. 

RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
Dank u iedereen.
Hij is echt leuk. Ook van karakter . Hij kijkt de kat uit de boom maar herstelt goed. Als hij iets niet vertrouwd gaat hij ff zitten en daarna als het goed is gaat hij verder. Ook met Sliske gaat het heel goed. Onze dikke speelt er goed mee. De kleintjes vinden hem helemaalniet leuk. Is te wild voor hen . Jakke mag dan ook niet spelen met de kleintjes. Zijn ook al oude kleintjes daarmee die moet hij met rust laten.
µ
Hij is echt leuk. Ook van karakter . Hij kijkt de kat uit de boom maar herstelt goed. Als hij iets niet vertrouwd gaat hij ff zitten en daarna als het goed is gaat hij verder. Ook met Sliske gaat het heel goed. Onze dikke speelt er goed mee. De kleintjes vinden hem helemaalniet leuk. Is te wild voor hen . Jakke mag dan ook niet spelen met de kleintjes. Zijn ook al oude kleintjes daarmee die moet hij met rust laten.
µ

- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een knapperd
. Heel veel plezier met hem, ik hoop op veel foto's
.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
Manuma
Oh wat een gave mix! Ik ben wel heel benieuwd hoe Jakke uit gaat groeien.
- Zamunda
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Dat zijn die greyhoundgenen hè, daar worden ze opvouwbaar van
OS met dank aan Hakunamatata