Zamunda schreef: 09 jan 2022, 20:47
WAUW. Ik wilde een paar foto's quoten maar dat heeft geen zin want het zijn er veel te veel die ik eruit zou willen pikken. Vie die in de sneeuw verdwijnt, Vie met ballen, prachtige luchten, landschappen en dan ook nog kleurrijk Stockholm. En dat schattige bekkie van Vie op schoot

.
Ik heb zo veel foto’s gemaakt en ik word er ook elke keer blij van als ik ze terug zit te kijken. Zo mooi daar en iedereen had het zo naar zijn zin :-D
Zinodo schreef: 09 jan 2022, 20:53
Oh heb ik net deel 2 gezien, verscheen er op eens ook deel 3 erbij, en ook weer wauw

Ziet eruit als een fantastische vakantie en de honden hebben op iedere foto lol

echt prachtig dit, dit vergeten jullie nooit meer!
De honden vonden het echt helemaal geweldig. Het maakte Vie ook niks uit dat ze verzoop in de sneeuw. Ze stak rustig nog haar kop er onder
HillieS schreef: 10 jan 2022, 14:35
Nog meer fantastische foto's, geweldig!
Dank je
Kells schreef: 10 jan 2022, 14:50
Prachtige foto’s en wat een mooi avontuur. Persoonlijk zou ik het liever in de zomer doen want ik ben nogal een koukleum.
In de zomer is ook leuk, maar dit is niet te vergelijken. Niet per se beter ofzo, maar weer op een hele andere manier leuk.
Ik heb overigens heel snel koude tenen en handen maar hier ging het prima. Goed aankleden en dan is het heerlijk. Voelt als een knip in de winter, terwijl het daar nog veel kouder was
Pemba schreef: 10 jan 2022, 15:08
Wat een sneeuw, Vie bijna verdwenen
Echt supermooi om zo'n reis te maken.
Het lag hoger dan ze zelf in haha.
Jetski schreef: 10 jan 2022, 17:57
Wow......
Wow......
Zooo mooi....
Zo zaten wij ongeveer de hele dag!
Hamilton schreef: 10 jan 2022, 22:15
Genieten van de foto's van jullie mooie winter vakantie. Knap hoor met zoveel mensen/honden in de camper
Soms beetje passen en meten, vooral met ombouwen van dag naar nacht en andersom. Maar ook wel heel knus en gezellig. En voor kamperen nog best luxe!