Is wel van een paar dagen geleden hoor, nu ook geen zon hier maar ook weinig mist gelukkig. Alhoewel dat ook wel z'n charme heeft, maar na een paar dagen ben je wel toe aan wat zon hè.Veertje schreef: 14 jan 2022, 15:26 Prachtig!
En ik ben jaloers! Wij zitten al voor de 5e dag op rij in de mistIk wil ook zon en vrieskou!
Het gaat me net even te hard, maar je doet er niks aan hè
Ja dat gevoel heb ik dus ook bij sommige foto's! Deze hieronder dan, moet je toch wel even zoeken waar hij is toch?Zinodo schreef: 14 jan 2022, 15:28 Oooooh jouw Smurfhij groeit zo prachtig op
Net of hij gemaakt is om in die landschap rond te lopen, hij past er precies bij!

Weet jij het
Best wel hè
Gudrun schreef: 14 jan 2022, 16:46 Mooi!
Maar volgende keer die vreemde grote hond niet en wel weer puppyfoto's hoor!
Die vind ik ook erg mooi, bijzondere kleuren en Murf die ook precies in die kleuren past.Gudrun schreef: 14 jan 2022, 16:46Wat gaat het hard en wat is hij mooi!
Die voorlaatste foto is om uit te vergroten en op te hangen vind ik.
Kan ook zijn dat de foto's vertekenen? Hij was laatst 51cm hoog en Ravi is 63cm.

Mist is prima, voor een dag of hooguit 2. Maar nu ben ik het wel zat ja.Zamunda schreef: 14 jan 2022, 15:35Is wel van een paar dagen geleden hoor, nu ook geen zon hier maar ook weinig mist gelukkig. Alhoewel dat ook wel z'n charme heeft, maar na een paar dagen ben je wel toe aan wat zon hè.Veertje schreef: 14 jan 2022, 15:26 Prachtig!
En ik ben jaloers! Wij zitten al voor de 5e dag op rij in de mistIk wil ook zon en vrieskou!

Veertje schreef: 14 jan 2022, 17:37 Mist is prima, voor een dag of hooguit 2. Maar nu ben ik het wel zat ja.
En 17 kg al ja?! Tjee, dan is hij Tess al bijna voorbij. Niet dat dat nu zo'n wonder is, maar het gaat zo snel. Weg puppy![]()
Nee toch?! Haha, rennen is nog steeds niet z'n sterkste kant, dan is hij toch nog wel heel erg pup hoor en sta ik echt verbaasd hoe hij het voor elkaar krijgt om met z'n steltjes zo traag te rennenLothian schreef: 14 jan 2022, 17:37 Hij is zoetjesaan formaat Dalí! Ik zou hem nu wel eens met Taro willen zien rennen![]()

Zoiets schatte ik hem ook wel vanaf de foto's, net zo groot ongeveer dus al als Mila en Amy. Het puppyachtige is er wel grotendeels afZamunda schreef: 14 jan 2022, 17:31Kan ook zijn dat de foto's vertekenen? Hij was laatst 51cm hoog en Ravi is 63cm.
Ik was even aan het zoeken naar een foto van hem naast Raaf, maar op de meest recente foto's lijkt hij dan alleen maar nog groter geloof ik.
![]()

Leuk, laat maar weten wanneer je tijd hebt. En wat in het vat zit verzuurt niet, voorlopig zijn de heren nog jong en dan kan het Smurphy nog even werken aan zijn techniek.Zamunda schreef: 14 jan 2022, 17:46Maar ik zou ook heel graag weer afspreken voor een date! Ik stuur je straks even een pb .

Oh is Amy maar zo'n 51cm ja? Echt? Want ik vind Murf nu nog wel echt een kleine hond zeg maar, ik had Amy wel wat hoger ingeschat. Apart hoe foto's dan toch altijd kunnen vertekenen.Diana schreef: 14 jan 2022, 17:49Zoiets schatte ik hem ook wel vanaf de foto's, net zo groot ongeveer dus al als Mila en Amy. Het puppyachtige is er wel grotendeels afAl heeft hij nog wel zo'n onschuldige puppyblik soms
![]()
Hij oefent alvast elke dag met RaafLothian schreef: 14 jan 2022, 17:55En wat in het vat zit verzuurt niet, voorlopig zijn de heren nog jong en dan kan het Smurphy nog even werken aan zijn techniek.
Dank je.Vicky schreef: 14 jan 2022, 17:57 Mooie "verstilde" foto's. Het is een erg knap ventje.
Sterkte met Laissah.

Ai, wat naar, heel veel sterkte en beterschap voor je meisje!Zamunda schreef: 14 jan 2022, 17:46Maar ik zou ook heel graag weer afspreken voor een date! Ik kan nu alleen even niet zo goed overzien wanneer ik zou kunnen/durven want het gaat niet goed met Lais, die gaat even intensieve zorg nodig hebben (hopelijk, want anders is het helemaal niet goed).
Ja, Amy en Mila zijn allebei 51 cm. Mijn honden zijn helemaal niet zo grootZamunda schreef: 14 jan 2022, 19:40Oh is Amy maar zo'n 51cm ja? Echt? Want ik vind Murf nu nog wel echt een kleine hond zeg maar, ik had Amy wel wat hoger ingeschat. Apart hoe foto's dan toch altijd kunnen vertekenen.Diana schreef: 14 jan 2022, 17:49Zoiets schatte ik hem ook wel vanaf de foto's, net zo groot ongeveer dus al als Mila en Amy. Het puppyachtige is er wel grotendeels afAl heeft hij nog wel zo'n onschuldige puppyblik soms
![]()
Haha in gedrag vind ik hem (gelukkig) ook nog wel pupperig dus die blik past daar wel bij.