Geheugen van een olifant
- Suzanne
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Geheugen van een olifant
3.5 jaar geleden was er zo'n hype, de snoet challenge. op commando de neus in een rondje van je vingers plaatsen.
Uiteraard deed ik dat ook met Saar, want ze vindt kunstjes leuk. Sindsdien eigenlijk nooit meer gebruikt.
Vandaag vroeg ik "hoofdje" (hoofd in mijn handpalm leggen) en moest ineens weer aan snoet denken. Zonder oefenen of nadenken wist ze nog precies wat het was.
Bizar dat geheugen
Uiteraard deed ik dat ook met Saar, want ze vindt kunstjes leuk. Sindsdien eigenlijk nooit meer gebruikt.
Vandaag vroeg ik "hoofdje" (hoofd in mijn handpalm leggen) en moest ineens weer aan snoet denken. Zonder oefenen of nadenken wist ze nog precies wat het was.
Bizar dat geheugen
- hakunamatata
- Posts in topic: 1
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Re: Geheugen van een olifant
Jouw duo zijn echt de beste promoters van de havanezer 
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~

- Suzanne
Haha ja alles gaat altijd op volle snelheid en wat haar betreft de hele dag door
- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Wat ze doet en kan is al de moeite, maar hoé ze het doet is helemaal om je te bescheuren
.
- Suzanne
Heb je wel eens "Sara Hop" gezien?Inge O schreef: 22 jan 2022, 19:04 Wat ze doet en kan is al de moeite, maar hoé ze het doet is helemaal om je te bescheuren![]()
.
Van kleins af aan zei ik altijd hop, als ze de tas in moest zodat we met de scoot of auto weg konden.
Blijft mijn favoriet. Ze was hier net 3 maanden oud
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
DITWEETIK DITWEETIK DITKANIK 
Ik vroeg Zorro ooit naar zijn plaats te gaan (buiten op de riem gaan liggen). Dat hadden we al járen niet gedaan maar hij ging er direct heen.
Ik vroeg Zorro ooit naar zijn plaats te gaan (buiten op de riem gaan liggen). Dat hadden we al járen niet gedaan maar hij ging er direct heen.

- Inge O
Ja, had ik al gezien maar het blijft om te gierenSuzanne schreef: 22 jan 2022, 21:07Heb je wel eens "Sara Hop" gezien?Inge O schreef: 22 jan 2022, 19:04 Wat ze doet en kan is al de moeite, maar hoé ze het doet is helemaal om je te bescheuren![]()
.
Van kleins af aan zei ik altijd hop, als ze de tas in moest zodat we met de scoot of auto weg konden.
Blijft mijn favoriet. Ze was hier net 3 maanden oud
- Inge O
Ja, zoiets heb ik hier ook regelmatig, zelfs ook dat ik niet eens meer weet of ik een bepaalde hond iets heb aangeleerd (met zo'n bende en zoveel 'kunstjes' zou je van minder de draad verliezen) en dan probeer ik het gewoon eens en meestal is het antwoord gewoon 'ja hoor, kan ik wel, kijk maarLothian schreef: 23 jan 2022, 07:37 DITWEETIK DITWEETIK DITKANIK
- Suzanne
Blijft zo bijzonder vind ik. Ik weet soms ook niet meer wat ik ze nou wel en niet geleerd heb, en dan doen ze het ineens uit zichzelf.Inge O schreef: 23 jan 2022, 08:50Ja, zoiets heb ik hier ook regelmatig, zelfs ook dat ik niet eens meer weet of ik een bepaalde hond iets heb aangeleerd (met zo'n bende en zoveel 'kunstjes' zou je van minder de draad verliezen) en dan probeer ik het gewoon eens en meestal is het antwoord gewoon 'ja hoor, kan ik wel, kijk maarLothian schreef: 23 jan 2022, 07:37 DITWEETIK DITWEETIK DITKANIK
Ik vroeg Zorro ooit naar zijn plaats te gaan (buiten op de riem gaan liggen). Dat hadden we al járen niet gedaan maar hij ging er direct heen.'.
Ik heb toen Saar heel klein was een keer in de doos clickeren gedaan, maar met Saar was dat lastig omdat ze alles in zo'n rap tempo doet dat ik maar andere dingen met haar deed.
Eef is wat trager met alles, dus toen zij klein was probeerde ik met haar de doos clickeren. Maar Saar zat al in de doos en erop te slaan met haar poten en alles te doen wat ze maar kon bedenken. En Eef had er totaal geen interesse voor