Maar kijk nou, voor zo'n kleurovergang zou je bij een kapper flink wat geld moeten neerleggen toch

En de meisjes samen. Mies houdt erg van Flora

Ik ook. Ze heeft bepaald Simone-achtige kwaliteiten
Mijn dochter heeft ook een teckel en precies dezelfde blik. Ik hou er van!

Het zijn allebei geen slopen om het slopen types. Mies speelt wel heel woest dus op een gegeven moment scheurt het wel open en dan moeten de ingewanden er wel meteen uit natuurlijk
Zwemmen doet ze niet maar met graven is ze ook lekker fanatiek. Wortels en grasplakken vliegen je dan om de oren
Slag wel, maar krul niet. Of bedoel je met slag wat meer dan golvend?

Pffrt, dit is toch de dood van de rashond he. Gelukkig trek jij je daar volgens mij weinig van aan.

Toen ik haar kort geknipt had was het op z'n kortst wel een krullebol na regenHillieS schreef: 28 jan 2022, 16:18 Slag wel, maar krul niet. Of bedoel je met slag wat meer dan golvend?
Yara d'r ex had wel een bijna krul, maar die pups zijn goed gekomen dankzij Yara d'r vacht![]()
Schapendoesmensen zijn geen showers dus meer dan 'Goh haar vacht is wat zacht en met slag, kan beter' is het niet hoor. Geloof dat keurmeesters zelfs pas bij verder precies gelijke beoordeling de hond met minste vacht terugzetten. Flora heeft dan weer perfecte schapendoesoren, ze zou dan winnen van een hond met goede oren en perfecte vacht.Lothian schreef: 28 jan 2022, 18:36 Pffrt, dit is toch de dood van de rashond he. Gelukkig trek jij je daar volgens mij weinig van aan.
Yara d'r vacht gaat ook meer krullen/meer slag als t nat is, dus dat is niet raar. Flora d'r vacht had inderdaad 'harder' mogen zijn. Maar zo vreselijk zacht is hij ook weer niet.pioenroos schreef: 28 jan 2022, 20:36Toen ik haar kort geknipt had was het op z'n kortst wel een krullebol na regenHillieS schreef: 28 jan 2022, 16:18 Slag wel, maar krul niet. Of bedoel je met slag wat meer dan golvend?
Yara d'r ex had wel een bijna krul, maar die pups zijn goed gekomen dankzij Yara d'r vacht![]()
Maar als haar vacht op lengte is dan is het inderdaad alleen maar een slag. Wel iets te zacht ook natuurlijk maar kniesoor die daar op let
![]()
Oeh ja, sommige vachten bij die Franse en Italiaanse fokkers...pioenroos schreef: 28 jan 2022, 20:36Schapendoesmensen zijn geen showers dus meer dan 'Goh haar vacht is wat zacht en met slag, kan beter' is het niet hoor. Geloof dat keurmeesters zelfs pas bij verder precies gelijke beoordeling de hond met minste vacht terugzetten. Flora heeft dan weer perfecte schapendoesoren, ze zou dan winnen van een hond met goede oren en perfecte vacht.Lothian schreef: 28 jan 2022, 18:36 Pffrt, dit is toch de dood van de rashond he. Gelukkig trek jij je daar volgens mij weinig van aan.
Niet dat haar fokker showambitie heeft, 1 keuring heeft ze gehad voor de vorm. En haar dochter heeft dus ook een zachte vacht maar is verder zo vreselijk leuk dat dat wederom niet uitmaakt![]()
Alleen franse en italiaanse fokkers dan, die maken er wel graag showhondjes van om mij onduidelijke redenen![]()