Ik zie het echt teveel zitten om er ooit twee te hebben 1: Zo'n kleintje er bij kan altijd.
Echt wel. Wij gingen van groot en groter (34 en 50 kilo) naar groot en klein (34 en 8 kilo). Dat beviel héél erg goed. Zo'n kleine blijft erbij wat mij betreft, met een minimum van 5-6 kilo, lichter dan dat vind ik te kwetsbaar. Die grote is nog gedownsized, onze huidige grote is maar 20 kilo.
Ik zie het echt teveel zitten om er ooit twee te hebben Zo'n kleintje er bij kan altijd.
Aiden
Ik heb uit heel betrouwbare bron dat hij echt fantastisch leuk is
Toen Boelie kwam, had ik net een paar weken een kleintje in de opvang... samen waren ze ook o zo leuk!
Dus ik snap het nu wel... een grootje en een kleine samen, wie weet in de toekomst
Alex kan het vast niet bij twee houden straks
Een Tesspup, een windhondachtige voor onder een dekentje en ik vang wel een leuk klein Roemeentje op. Of een Eeveepup. Zoiets?
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
hakunamatata schreef:Alex kan het vast niet bij twee houden straks
Een Tesspup, een windhondachtige voor onder een dekentje en ik vang wel een leuk klein Roemeentje op. Of een Eeveepup. Zoiets?
hakunamatata schreef: 23 jan 2022, 16:14
Haha, helemaal los ga ik Er wordt me teveel leuks aangeboden, het is zwaar Maar ja, een Eeveepup, zegt niemand nee tegen toch.
Saba wordt overigens 20 hebben we afgesproken maar rondkijken is altijd leuk. Ik merk dat ik echt val op types als Manipi.
Haha, helemaal los ga ik Er wordt me teveel leuks aangeboden, het is zwaar Maar ja, een Eeveepup, zegt niemand nee tegen toch.
Saba wordt overigens 20 hebben we afgesproken maar rondkijken is altijd leuk. Ik merk dat ik echt val op types als Manipi.
Ik ben echt benieuwd wat na Saba jullie honden gaan worden. Daar komt wel wat leuks straks als opvolging, dat zeker
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Vergis je niet hoor! Er kwam een sportief overprikkeld hondje onder dat koddige uiterlijk vandaan!
En ik dacht eigenlijk dat hij zoiets zou blijven..
Opvangertje Titi, zo'n heerlijke tante Bes! Dit soort Roemeentjes kan je prima hebben.
Deze zet ik hier even voor Mijke neer. Geen prikoren maar wel streepjes.
Olly schijnt een geweldige hond te zijn die prima met katten gaat. Hij zit in de buurt van Ommen in de opvang!