Hakkene schreef: 31 jan 2022, 16:51
Iets dat ik zei dat ik noooooit zou doen. Maar ja, mn ouwie is een koukleum. En zeg nou zelf…. Het staat wel schattig. Zo’n grijze bek met een fleeceje. Had mss wel een maatje groter gekund alleen.
Ha,ha, morgen kan ik er 3 ophalen, maat XL omdat L net te strak zat Ben benieuwd
Dit is inderdaad ook L. Een maatje groter was handiger geweest
Hakkene schreef: 31 jan 2022, 16:51
Iets dat ik zei dat ik noooooit zou doen. Maar ja, mn ouwie is een koukleum. En zeg nou zelf…. Het staat wel schattig. Zo’n grijze bek met een fleeceje. Had mss wel een maatje groter gekund alleen.
Ha,ha, morgen kan ik er 3 ophalen, maat XL omdat L net te strak zat Ben benieuwd
Lieffff
Morgen kan ik ook een Lletje ophalen!
Hoop dat het past, maar het is een iele spriet, die Boelie.
Rosanne schreef: 31 jan 2022, 19:05
Brego heeft genoten van Corrie. Heerlijk achter blaadjes aan racen. Hij was vermoeider dan na een gewone wandeling.
Ulan ook , maar die mag nog niet los dus ik ging alle kanten uit met m’n 2 mtr lijntje
Hij vond t fantastisch , ik niet zo
Mja hij mag al zo weinig en anders moest ik er zo bovenop gaan zitten
Dus halti af en ga dan maar ff je gang ( tot op zekere hoogte hoor )
Laatst gewijzigd door ** Angela ** op 02 feb 2022, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Brego heeft genoten van Corrie. Heerlijk achter blaadjes aan racen. Hij was vermoeider dan na een gewone wandeling.
Ulan ook , maar die mag nog niet los dus ik ging alle kanten uit met m’n 2 mtr lijntje
Hahah ja dan krijg je bijna vliegles met die sterke pubers
Waarom mag hij niet los op het moment?
Groeipijn ( loopt gelukkig niet mank nu ) en iets met z’n elleboog dat dat niet helemaal goed dreigde te gaan
En dat wil ik toch wel voorkomen dus ik doe nu braaf wat de arts zegt
Binnenkort controle foto en dan hoop ik dat die elleboog goed is en dat t gewoon van de groeipijn was
Groeipijn ( loopt gelukkig niet mank nu ) en iets met z’n elleboog dat dat niet helemaal goed dreigde te gaan
En dat wil ik toch wel voorkomen dus ik doe nu braaf wat de arts zegt
Binnenkort controle foto en dan hoop ik dat die elleboog goed is en dat t gewoon van de groeipijn was
Ai dat is niet fijn nee. Liever nu dan even wat meer de rem erop, dan kan hij straks als het in orde is alles weer zonder zorgen inhalen.