We hadden vandaag zijn derde of vierde les.
De tunnel had hij wat bedenkingen bij.
De slechtste stukjes heb ik er uit geknipt

Dat zeg je er gewoon niet bij, ik zou het uit je post halen

Ja, het gaat wel echt heel leuk. Hij had al wel een paar keer beginnende behendigheid met mijn man gehad tijdens zijn funlessen die hij hiervoor deed dus hij kende het principe van de sprongen wel al, dat helpt, en stiekem heb ik wat in de tuin met hem geoefendYvette schreef: 02 feb 2022, 22:54 Nou jeetje voor zo weinig lessen ziet het er harstikke goed uit! Wat een potentie! Hij springt ook echt megahoog, zo grappig om te zien, hij heeft er zin in!
Iedereen is een keertje begonnen he, niks om je voor te schamen![]()
Dat zeg je er gewoon niet bij, ik zou het uit je post halen![]()
Ga jij ook behendigheid doen met Echo? Moet je echt doen hoor. Zal weer een heel andere ervaring zijn dan met Eva.

Ik ben zelf geen beginner (maar dus wel een huisvrouwhobbyistdre schreef: 03 feb 2022, 08:06 Jullie doen het echt goed!! Mijn beginners zijn nog niet zo ver hoor, over complexen aanpraten gesproken
Lekker doorgaan samen en lol houden, dan gaan jullie een heel eind komen![]()
Dat heb ik ook, maar ik mis sowieso een beetje het competitieve gen geloof ikInge O schreef: 03 feb 2022, 09:37 Helemaal prima voor een beginneling!
En ik ben ook een huisvrouwenagilistiër, al zo'n 30 jaar, en geen ambities voor meer - lol hebben is mijn enige ambitie.

Ben na een rondje wel buiten adem, ik zal hem maar eens gauw leren afstand te nemenTamara schreef: 03 feb 2022, 11:05 Wat leuk! Haha, jij moet hard mee rennen anders hou je hem niet bij![]()
Dan val ik door de mand joh!Veertje schreef: 03 feb 2022, 10:36 Dat gaat toch al hartstikke goedIk zou dat competitieve gen maar eens gaan aanwakkeren
![]()

Duurt waarschijnlijk langer als je wel wedstrijdambities hebt en daarom van in het begin alles superjuist wil aanleren, maar als dat niet zo van belang is gaat het snel hoor. Ik vind dit tempo eerder normaal voor iemand die het spelletje zelf al redelijk kent en een hond heeft die gedreven genoeg is maar ook weer niet te.Gudrun schreef: 03 feb 2022, 10:38 3e of 4e les en jullie kunnen dit al???
Daar doe ik maanden over!
Waar bij anderen het competitieve gen zit heb ik een hele diepe krater
Hahaha, dat doet Karma nog altijd als ze geen zin heeft in de tunnelLothian schreef: 03 feb 2022, 11:16 Ik heb bijvoorbeeld het moment dat hij de tunnel als sprong nam geniepig uit mijn filmpje geknipt![]()
Ach joh, Finn gebruikte de tunnel zelfs toen we 2e graad liepen nog als schuilplaats tegen regen en zonLothian schreef: 03 feb 2022, 11:16 Ik heb bijvoorbeeld het moment dat hij de tunnel als sprong nam geniepig uit mijn filmpje geknipt![]()
Ben na een rondje wel buiten adem, ik zal hem maar eens gauw leren afstand te nemenTamara schreef: 03 feb 2022, 11:05 Wat leuk! Haha, jij moet hard mee rennen anders hou je hem niet bij![]()
![]()
Dan val ik door de mand joh!Veertje schreef: 03 feb 2022, 10:36 Dat gaat toch al hartstikke goedIk zou dat competitieve gen maar eens gaan aanwakkeren
![]()
Haha dat idee had ik al, dat je niet helemaal blanco erin ging, maar dat maakt niet uit toch? Ik vind het super leuk om te zien in elk gevalLothian schreef: 03 feb 2022, 10:16 Ik ben zelf geen beginner (maar dus wel een huisvrouwhobbyist), daar speel ik een beetje vals. Maar ik lees bij de wedstrijdlopers van alles over pre-agility, running touches, springtechniektraining enzovoorts en ik kloot dan echt maar wat aan. Ben wel benieuwd hoe Taro en ik ons gaan ontwikkelen
![]()

Zodra ik even tijd heb ga ik wel leuke dingen doen.Lothian schreef: 03 feb 2022, 07:39 Ga jij ook behendigheid doen met Echo? Moet je echt doen hoor. Zal weer een heel andere ervaring zijn dan met Eva.