Taro behendigheid

Subforum voor alle fototopics!
Hondenpoot
Posts in topic: 1

Re: Taro behendigheid

Bericht door Hondenpoot »

Ziet er goed uit! Hij beweegt ook zo makkelijk, gaaf. Echt knap na een paar lessen!
Jip, Vik & Vie

Afbeelding

In liefdevolle herinnering: Floor, Job, Benno & Ziva
Nikki
Posts in topic: 1
Honden: 1
Welke: Kruising Jack Russell Jet

Bericht door Nikki »

Super goed zeg! :cheer: Ik doe al 86 jaar hoopers, maar dit gaat mij niet lukken hoor. Ga waarschijnlijk meteen onderuit omdat ik in de knoop raak tijdens zo'n wissel en over Jet heen val :lol1:
Afbeelding
Lothian
Posts in topic: 6
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

*Esther schreef: 03 feb 2022, 20:01 Hij vliegt ook zo door de band! Hazel vond dat ding drama. Vet tempo! Ik vind het ook zo'n leuk spelletje.
We hadden eerst een hard plastic band op een metalen standaard en daar hadden veel honden een hekel aan. Deze is zacht en kan breken en de standaard is minder heftig. Gaat een stuk beter!
Hondenpoot schreef: 03 feb 2022, 20:53 Ziet er goed uit! Hij beweegt ook zo makkelijk, gaaf. Echt knap na een paar lessen!
Ik blijf me ook verbazen hoe makkelijk hij beweegt, het is soms net een kat.
Nikki schreef: 03 feb 2022, 21:04 Super goed zeg! :cheer: Ik doe al 86 jaar hoopers, maar dit gaat mij niet lukken hoor. Ga waarschijnlijk meteen onderuit omdat ik in de knoop raak tijdens zo'n wissel en over Jet heen val :lol1:
Waarschijnlijk valt dat nog wel iets mee omdat je met hoopers ook wel wissels doet. En dan doe je gewoon op z'n hoopers, zelf strategisch klaar gaan staan en de hond laten rennen :lol1: ik heb wel mensen gezien die slecht ter been waren en de hond zo toch heel redelijk het parcours rond kregen! Nu Taro nog zo ver krijgen.
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 4
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Lothian schreef: 03 feb 2022, 21:51
*Esther schreef: 03 feb 2022, 20:01 Hij vliegt ook zo door de band! Hazel vond dat ding drama. Vet tempo! Ik vind het ook zo'n leuk spelletje.
We hadden eerst een hard plastic band op een metalen standaard en daar hadden veel honden een hekel aan. Deze is zacht en kan breken en de standaard is minder heftig. Gaat een stuk beter!
Bij ons is het ook een harde, en al mijn honden hebben er dus een intense hekel aan want vooral bij het aanleren botsen ze er vaak (wegens hun grootte) met hun rug tegenaan en da's allerminst motiverend.
Karma had er iets op bedacht : band was door zo'n tegenbotsactie opengegaan, en dat had ze goed onthouden : bij het volgende toertje stopte ze voor de band, sloeg er met een poot tegenaan zodat hij openging en stapte er parmantig doorheen :LOL: : 'kijk, vrouwtje, ik wíl echt wel hoor, maar dan op mijn manier :F: '.
Plaats reactie