Eentje uit 1946 en eentje uit de moderne tijd.
Ik vind die van die oude foto veel aansprekender en schattiger. Die ander zal ook heel lief zijn maar die bol schuim op de kop doet het hem niet voor mij….
Ik zie eigenlijk weinig verschil. Ja. Het kapsel is anders, maar de hondjes eronder lijken voor zover ik kan zien op elkaar qua bouw en uitdrukking. In het dagelijks leven loopt niemand er zo bij
Ik vind het geweldig die tweede Had me dat vroeger gezegd en ik had je voor gek verklaard Ben het echt gaan waarderen die kapsels. Natuurlijk wel als het hondje dan alle overige dagen gewoon lekker door de modder mag hè. Ooit wil ik ook een Freekje
De eerste foto is gewoon net een out-of-bed look en de tweede wanneer haar en make-up zijn gedaan
Met beide hondjes is qua bouw niks mis hoor. Prima hondjes.
Ik vind alleen die van die oude foto er zo schattig uitzien Die andere look is ontegenzeggelijk knap gedaan maar zo’n toef op de kop, mwah.
Nee dat vind ik net zo lelijk als een kaalgeknipte Puli. Alle sjeu eraf.
Ik zette een Poedel gewoon in de koorden. Lekker makkelijk. En leuk om te zien!
Het tweede hondje lijkt wel hoger op de pootjes te staan ? Of misschien vertekent de foto. Ik vind het ook wel impressionant, dat haar zo
Nanna schreef: 10 feb 2022, 16:40
Wat gaaf ! Moet je daar iets speciaal voor doen dat het zo groeit ? Of is dat gewoon een ander type vacht ?
Nanna schreef: 10 feb 2022, 16:40
Leuk om te zien? Smaken verschillen maar ik zou die koorden er meteen afknippen.
Kruimel schreef: 10 feb 2022, 16:19
Als ik ooit een poedel zou hebben (gaat niet gebeuren) dan ging die gewoon rondom kort.
Ik ook, en dan vind ik het ook echt mooi - maar wel inclusief staart graag, ik snap toch al nooit hoe bij veel rassen die geschoren/getrimd worden de hele vacht wordt kortgezet maar de staart dan wel zo'n pluimgeval blijft. Vind ik slaan als een tang op een varken.
Kruimel schreef: 10 feb 2022, 16:19
Als ik ooit een poedel zou hebben (gaat niet gebeuren) dan ging die gewoon rondom kort.
Ik ook, en dan vind ik het ook echt mooi - maar wel inclusief staart graag, ik snap toch al nooit hoe bij veel rassen die geschoren/getrimd worden de hele vacht wordt kortgezet maar de staart dan wel zo'n pluimgeval blijft. Vind ik slaan als een tang op een varken.
Helemaal dit ! Ik snap daar ook niks van. Zo’n naakte hond en dan een hele pluim erachter Wat is er mis met een normale, dunne staart ?
Hondenpoot schreef: 10 feb 2022, 19:39
Wat schoner mag ook.
Jouw Jipje blijft mijn absolute toppoedel !
Ipanema schreef: 10 feb 2022, 19:40
Helemaal dit ! Ik snap daar ook niks van. Zo’n naakte hond en dan een hele pluim erachter Wat is er mis met een normale, dunne staart ?
Zie hierboven, het kan dus wel, prachtig hè ?
Veeeeeele beter Hier in de VS kennen ze die stijl van knippen precies niet, alle poedels/doodles lopen met pluimen rond
Zie hierboven, het kan dus wel, prachtig hè ?
Veeeeeele beter Hier in de VS kennen ze die stijl van knippen precies niet, alle poedels/doodles lopen met pluimen rond
Hier ook niet hoor (en vragen wat je wil aan een trimster blijkt toch wel héééél erg moeilijk), als ik me niet vergis doet Hondenpoot het zelf .
Hier ook niet hoor (en vragen wat je wil aan een trimster blijkt toch wel héééél erg moeilijk), als ik me niet vergis doet Hondenpoot het zelf .
Dan zou ik doen alsof mijn poedel een lagotto was, en in lagotto-model laten knippen In elk geval wel heel handig als je het zelf mooi kan ! Kudos voor Hondenpoot.
Ipanema schreef: 10 feb 2022, 20:33
Dan zou ik doen alsof mijn poedel een lagotto was, en in lagotto-model laten knippen In elk geval wel heel handig als je het zelf mooi kan ! Kudos voor Hondenpoot.
Ik ben daar niet braaf genoeg voor, ik zou zeggen 'dit is een poedel maar ik wil dat je hem knipt als een Lagotto '.
Sirene schreef: 10 feb 2022, 20:34
Kort is het leukst! Ik kreeg echt net deze door. Deze koningspoedel zoekt een huisje. Met zo’n bekkie moet dat niet moeilijk zijn dacht ik