Ooit al wel eens geplaatst op HF, maar ik kwam hem weer een keer tegen in mijn herinneringen op Facebook en vond het leuk toch ook even hier te plaatsen.
Links Storm, een Working Kelpiereu met dezelfde vader als Mojo.
Ze lijken best op elkaar toch?
Floortje schreef:Ze zijn allebei prachtig, maar ik vind Mojo nog net iets prachtiger
Mojo is inmiddels wel wat veranderd ten opzichte van deze foto, waar hij nog niet uitgezwaard was, met name zijn kop is wat breder geworden nog.
Dank je wel voor het compliment trouwens.
Floortje schreef:Ze zijn allebei prachtig, maar ik vind Mojo nog net iets prachtiger
Mojo is inmiddels wel wat veranderd ten opzichte van deze foto, waar hij nog niet uitgezwaard was, met name zijn kop is wat breder geworden nog.
Dank je wel voor het compliment trouwens.
Ik vind juist die brede koppen mooi. Van de hele familie trouwens, Dakar is ook al zo'n bink.
Maart schreef:Je kunt inderdaad niet ontkennen dat ze familie zijn inderdaad! Mojo is wel knapper met zijn donkere ogen
Ik ben ook niet heel dol op lichte ogen moet ik zeggen. Die van Kiitos hadden voor mij ook wel wat donkerder mogen zijn hoewel het bij haar niet zo opvalt als bij Storm, omdat zij geen zwart maar bruin pigment heeft.