Een half jaar geleden nog verlamd
- Nikki
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Kruising Jack Russell Jet
Re: Een half jaar geleden nog verlamd
Wat fijn zeg dat ze zo goed hersteld is!
Hier in de buurt loopt ook een Teckel met een hernia (3e Teckel met een hernia voor die mensen) maar die loopt niet zo goed. Ene keer loopt 'ie wel zelf, andere keer hangt 'ie met z'n achterpootjes in zo'n tuigje en op langere rondjes gaat hij in de buggy. Maar andere honden uitschelden vanuit de scootmobiel van z'n ouwe baas gaat uitstekend
Hier in de buurt loopt ook een Teckel met een hernia (3e Teckel met een hernia voor die mensen) maar die loopt niet zo goed. Ene keer loopt 'ie wel zelf, andere keer hangt 'ie met z'n achterpootjes in zo'n tuigje en op langere rondjes gaat hij in de buggy. Maar andere honden uitschelden vanuit de scootmobiel van z'n ouwe baas gaat uitstekend

We hebben heel veel geoefend, en zij heeft een ijzersterke wil.Nikki schreef: 15 feb 2022, 15:57 Wat fijn zeg dat ze zo goed hersteld is!![]()
Hier in de buurt loopt ook een Teckel met een hernia (3e Teckel met een hernia voor die mensen) maar die loopt niet zo goed. Ene keer loopt 'ie wel zelf, andere keer hangt 'ie met z'n achterpootjes in zo'n tuigje en op langere rondjes gaat hij in de buggy. Maar andere honden uitschelden vanuit de scootmobiel van z'n ouwe baas gaat uitstekend![]()
Dat uitschelden doet ze niet, daar heeft ze Sjakie voor
Ik ben ook echt zo blij.
Een half jaar geleden was de orthomanueel therapeut nog best sceptisch of ze ooit nog zou gaan lopen, en dan zie ik haar nu rennen en dan straal ik gewoon.
Zij ook, want ze geniet met volle teugen.
-
Mizzsylver
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer: