Jouw hond en de winterdepressie
- Kruimel
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Re: Jouw hond en de winterdepressie
Hier niet, de heren doen niet aan winterdepressies. Zomerdepressies daarentegen ...

Het duo Olie en Bol
- Fenneke
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
OooooohhhhhhhhHylos schreef: 18 feb 2022, 10:50
Jaaa, zijn nagels zijn wel lang idd.
Iemand die Xavi kan verslaan met nog meer somberheid?![]()
Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- Kruimel
Ja, als je jaarrond je winterjas aanhebt is zomer niet de fijnste tijd van het jaar. Bij 30º liggen ze hier op natte dekens voor de ventilator te zuchten.Hylos schreef: 18 feb 2022, 10:55Zomerdepressies?!Kruimel schreef: 18 feb 2022, 10:51 Hier niet, de heren doen niet aan winterdepressies. Zomerdepressies daarentegen ...
Xavi leeft voor de zomer, lekker bakken in een graadje of 32, dan even in de schaduw, in je badje graven en weer bakken.. en dat de hele dag herhalen.
Maar dit weer is stom, wind is stom en regen is ook stom. We zijn het samen alvast helemaal eens.![]()

Het duo Olie en Bol
- Kruimel
Zwaar Leven. Allemaal Heel Zwaaaaaaaar Leven.

Het duo Olie en Bol
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Hahaha, wat een portretten. Xavi heeft een lekkere deken nodig waar z'n baas hem lekker mee instopt.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ik moest zo lachen om Yuna vandaag, geen foto helaas.
Maar ik liet haar vanwege de storm maar even in de tuin. Haar vacht waaide zowat van haar af, ze keek verontwaardigd naar mij om en probeerde weer naar binnen te glippen. Maar ze moest door van mij, dus koos ze de grootste struik in de tuin uit en dook daar onder om snel een plas te doen.
En net kwam de kat als een speer de tuin door gerend en door het luikje naar binnen gestormd.
Maar ik liet haar vanwege de storm maar even in de tuin. Haar vacht waaide zowat van haar af, ze keek verontwaardigd naar mij om en probeerde weer naar binnen te glippen. Maar ze moest door van mij, dus koos ze de grootste struik in de tuin uit en dook daar onder om snel een plas te doen.
En net kwam de kat als een speer de tuin door gerend en door het luikje naar binnen gestormd.
- Gretha
- Posts in topic: 1
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Ahhh, arme Xavi. Wat kunnen die Staffords toch depressief zijn/kijken.
Hij vindt het wel lekker om te bakken in de zon, maar bewegen niet. En daar wordt hij zo depressief van.
Voor Tux maakt het niet uit welke temperatuur het is. Die is altijd blij blij blij
Dat geldt voor Bronco ook, die kan absoluut niet tegen de warmte. Alles boven de 15 graden is teveel.Kruimel schreef: 18 feb 2022, 10:51 Hier niet, de heren doen niet aan winterdepressies. Zomerdepressies daarentegen ...
Hij vindt het wel lekker om te bakken in de zon, maar bewegen niet. En daar wordt hij zo depressief van.
Voor Tux maakt het niet uit welke temperatuur het is. Die is altijd blij blij blij

- Zamunda
Oei, daar is geen redden meer aan, heeft hij niet stiekem al ergens een touw liggen

- Zamunda
Och het is toch zo herkenbaar! Eindelijk in slaap vallen met dan toch een tevreden bekkie en houdingHylos schreef: 18 feb 2022, 21:19 Een lekkere kluif, een nog groter deken én een kussen voor zijn kop hebben geholpen.
Zo goed, Zaaf?
"Het mot maar"
![]()
![]()