Klets! Eindelijk update p.9
- Diana
- Posts in topic: 7
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Re: De avonturen van Klets!
Superleuk om te zien! Ze is zo enthousiast, maar blijft ook goed nadenken 

- Yvette
- Posts in topic: 11
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Ze is zo leuk, ze doet alles met zoveel enthousiasme en overgave, echt heel leuk 
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
Wat doet een jongetje? 
- Hondenpoot
- Posts in topic: 5
Wat is ze leuk! Je hebt gewoon een hond die net zo enthousiast is als jij :-D
Knap wat ze allemaal al kan!
Hoe zwaar is ze nu?
Hoe zwaar is ze nu?
Hahah! Ze lijkt eigenlijk wel op mij nu je het zegtHondenpoot schreef: 21 jan 2022, 22:57 Wat is ze leuk! Je hebt gewoon een hond die net zo enthousiast is als jij :-D
Hoe zwaar is ze nu?
Vorige week was ze 12,4 kg ik denk dat ze nu rond de 13 kg zit. Het is echt een ukkie vergeleken met nestgenootjes maar ze is heel mooi in proportie.
Da’s een leuk trucje hè? Voor je volgende hond
Van een Klets is er maar een
- Hondenpoot
- Posts in topic: 5
Dan is ze toch nog wel een slagje groter dan Vie. Dacht dat ze misschien nog wel samen in dezelfde klasse konden komen. of Vie moet maar door blijven groeien, dat kan ook natuurlijk :-PSirene schreef:Hahah! Ze lijkt eigenlijk wel op mij nu je het zegtHondenpoot schreef: 21 jan 2022, 22:57 Wat is ze leuk! Je hebt gewoon een hond die net zo enthousiast is als jij :-D
Hoe zwaar is ze nu?ik ben alleen wat minder sociaal naar mensen
Vorige week was ze 12,4 kg ik denk dat ze nu rond de 13 kg zit. Het is echt een ukkie vergeleken met nestgenootjes maar ze is heel mooi in proportie.
Weer eens een update van Klets. Ik maak weinig foto's en als ik wat maak staat ze er met haar ogen dicht of anders raar op. Ze is net zo fotogeniek als ikzelf zeg maar
Wat heb ik een plezier van haar
ze is zo leuk, grappig en enthousiast! Ze vindt alles en iedereen lief en angst kent ze gelukkig (nog?) niet.
We hebben een paar keer in een groepje getraind en dan is ze net zo gedreven en gefocust als Ren, alleen net een tikje minder serieus. Ze wil ook tussendoor wel even gedag zeggen maar komt dan snel weer terug.
Vergeleken met haar nestgenoten is ze echt klein. Ong 47 cm en 14 kg. Ik geloof niet dat er nog veel bij gaat komen. 2 cm max. ofzo? Wel leuk voor sommige trucjes. Ze kan nog steeds met gemak onder Ren doorlopen.
Wat foto's van afgelopen weken.

Spring wilde net gaan zitten.

Het leukste is de hele speelgoedton leeghalen en het oud papier en doosjes versnipperen. Liefst nadat er opgeruimd is

Wat heb ik een plezier van haar
We hebben een paar keer in een groepje getraind en dan is ze net zo gedreven en gefocust als Ren, alleen net een tikje minder serieus. Ze wil ook tussendoor wel even gedag zeggen maar komt dan snel weer terug.
Vergeleken met haar nestgenoten is ze echt klein. Ong 47 cm en 14 kg. Ik geloof niet dat er nog veel bij gaat komen. 2 cm max. ofzo? Wel leuk voor sommige trucjes. Ze kan nog steeds met gemak onder Ren doorlopen.
Wat foto's van afgelopen weken.

Spring wilde net gaan zitten.

Het leukste is de hele speelgoedton leeghalen en het oud papier en doosjes versnipperen. Liefst nadat er opgeruimd is

Leuke foto's, heb weer genoten
Super leuke foto’s!
- Diana
- Posts in topic: 7
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ze heeft echt een uitstraling waar ik heel erg op val. Parmantig, zelfbewust en pienter. Echt een leuk hondje. Ik vind het ook erg mooi dat ze zo fijntjes is.

Wat heeft ze een aandoenlijk koppie met dat pruikje. En dan op die laatste foto ineens zo statig 
- pioenroos
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: schapendoeskelpie deeltijd schapendoes en teckel
Ja hè
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
Dat vat het prima samen. Er is werkelijk niets niet leuk aan te ontdekken!
- Fenneke
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
T is net of ze hele lange tanden heeft
Maar wat is het een heerlijk ding
Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
-
Manuma
Als ze zo haar blik op die foto’s opzet zou je toch niet zeggen dat ze zo’n enthousiaste knuffelaar is die zo vrolijk op je af komt
Haar blik is zo mooi, ze heeft ook dat waar ik bij Spring zo voor val. Heel vrouwelijk, elegant, bedachtzaam, wijs.

ik ben alleen wat minder sociaal naar mensen