Natalie schreef: 11 feb 2022, 16:47 Maar ehm, wat is nu eigenlijk SPECIFIEK het doel van deze combinatie?![]()
![]()
Mijn niet neergetypte, politiek incorrecte antwoord was iets van die strekking ja
Natalie schreef: 11 feb 2022, 16:47 Maar ehm, wat is nu eigenlijk SPECIFIEK het doel van deze combinatie?![]()
![]()
Mijn niet neergetypte, politiek incorrecte antwoord was iets van die strekking ja
Heeft ze d'r reactie verwijderd (of jij)? Ik kan t niet meer terugvinden en had jouw reactie gemist

Ja, je zal er maar mee opgescheept zitten, met zo'n gezonde, leuke hondLothian schreef: 12 feb 2022, 08:35 Sportieve, gezonde huishonden fokken met een functioneel uiterlijk is ook wel heel niche, je moet maar afwachten of hondenbezitters dáár wel op zitten te wachten. Ik snap heel goed dat ze daar vraagtekens bij zet.
Lothian schreef: 12 feb 2022, 08:35 Sportieve, gezonde huishonden fokken met een functioneel uiterlijk is ook wel heel niche, je moet maar afwachten of hondenbezitters dáár wel op zitten te wachten. Ik snap heel goed dat ze daar vraagtekens bij zet.

Gaan die weegschalen tot 25 kg ja? Dat had ik ook niet verwacht. Eigenlijk best een handig ding om standaard je honden op te wegen. Zoals Mies zie ik Finn ook wel zittenpioenroos schreef: 17 feb 2022, 16:26 Bij de dierenarts gewogen en ze was 14kg. 600 gram erbij sinds dekking. Toen gewandeld en goed 200 gram worst op.
Net kwam de weegschaal binnen voor de pups en die blijkt zo groot dat Flora er op pastGewicht klopt ook nog
![]()
Mies moest ook natuurlijk![]()
![]()
Volgens mij gaan ze niet standaard tot 25kg. Ik kende deze van fokker van Flora, ze heeft hem al jaren en hij voldoet uitstekend. Lekker ruime bak en je betaalt er geen hoofdprijs voorVeertje schreef: 17 feb 2022, 16:47 Gaan die weegschalen tot 25 kg ja? Dat had ik ook niet verwacht. Eigenlijk best een handig ding om standaard je honden op te wegen. Zoals Mies zie ik Finn ook wel zitten
En 200 gram worst erin vind ik netjes. Dat lukt me hier toch niet zo goed. Maar ik voelde nog wel wat vetjes, dus ze kan het hebben![]()

Dank!Goldie schreef: 21 feb 2022, 21:04 Wat een leuke combi! Heel benieuwd naar de pups. Kan nu echt niet maar zokn kruising zou ik zo voor kunnen vallen.

Dit is thuis bij mijn moeder. En ja, die kussentjes worden speciaal voor haar neergelegd op de bank en ze wordt gevoerd. Gaat ze voor op haar stoel zitten als ze trek heeft want mijn moeder kan niet bukkenFrootje schreef: 22 feb 2022, 21:10 Ze heeft het wel goed voor elkaar, languit op de bank met haar hoofd op het kussen. Je komt wel drinken en een snackie langsbrengen op een dienblad toch?![]()
Geweldigpioenroos schreef: 22 feb 2022, 21:17Dit is thuis bij mijn moeder. En ja, die kussentjes worden speciaal voor haar neergelegd op de bank en ze wordt gevoerd. Gaat ze voor op haar stoel zitten als ze trek heeft want mijn moeder kan niet bukkenFrootje schreef: 22 feb 2022, 21:10 Ze heeft het wel goed voor elkaar, languit op de bank met haar hoofd op het kussen. Je komt wel drinken en een snackie langsbrengen op een dienblad toch?![]()
![]()
Vanmorgen is ze gewoon met mij gaan trainen en rende ze even graag als anders![]()

Wat een verwennerij.pioenroos schreef: 22 feb 2022, 21:17Dit is thuis bij mijn moeder. En ja, die kussentjes worden speciaal voor haar neergelegd op de bank en ze wordt gevoerd. Gaat ze voor op haar stoel zitten als ze trek heeft want mijn moeder kan niet bukken![]()
Vanmorgen is ze gewoon met mij gaan trainen en rende ze even graag als anders![]()