En ik sluit me aan bij de rest, wát een guitig hondje!
Is er al een fanclub waar we ons kunnen inschrijven?

Ja, ze wil later in de praktijk gaan werken denk ik. Tuinieren, knutselen, houtbewerking. Ze kan allesOmega schreef: 20 feb 2022, 10:42 Wat een leuk hondje is ze, wel een met veel creativiteit zo te zien.
Ze is echt een knappe pup. Ik post inderdaad veel te weinig van haar.K@ren schreef: 20 feb 2022, 11:19 Echt een meisjeWat doet ze het al goed met de opdrachtjes op deze leeftijd, enthousiast en toch geconcentreerd. Ze heeft inderdaad een fijne uitstraling. Leuk om weer wat van haar te zien!
Ze is ook echt zo leuk! Ik zeg volgens mij elke dag wel hardop dat ze zo leuk, grappig en stoer is!Natalie schreef: 20 feb 2022, 12:30 JaaaDie foto is fantastisch. Wat een mooie uitstraling. Het lijkt mij echt een geweldige hond
![]()
Alleen is Klets alles behalve bedachtzaamManuma schreef: 20 feb 2022, 07:20 Als ze zo haar blik op die foto’s opzet zou je toch niet zeggen dat ze zo’n enthousiaste knuffelaar is die zo vrolijk op je af komtHaar blik is zo mooi, ze heeft ook dat waar ik bij Spring zo voor val. Heel vrouwelijk, elegant, bedachtzaam, wijs.
Dankjewel
Ja hoor, schrijf je maar in. Ik ben ook fan. Ik heb zoveel lol met en om haar. Het is echt een grappig hondje. Ik vind en vond al mijn honden geweldig maar Klets is wel een speciaaltje.Floortje schreef: 20 feb 2022, 07:34 Samen in die mand![]()
En ik sluit me aan bij de rest, wát een guitig hondje!
Is er al een fanclub waar we ons kunnen inschrijven?
Ik noem haar steeds Ernie. Ze heeft echt van dat Sesamstraat haar
Bij jou is het nog ergerZamunda schreef: 20 feb 2022, 10:20 Ah ze is toch zo leuk. Wat een heerlijk ding met haar leuke uitstraling. En die foto van de huiskamer... zo ziet het er hier ook standaard uit (je moet er alleen nog wat meer papier, takjes en houtsnippers bij bedenken
).
Ik denk wat bedoel je nou? Later zag ik het ookFenneke schreef: 19 feb 2022, 20:02 T is net of ze hele lange tanden heeft![]()
Maar wat is het een heerlijk ding![]()
![]()
Ja, nu ik eraan gewend ben vind ik het een leuk maatje. Ze kan zo onder je arm.
En ik denk straks net zo groot als Pip?
Ze kan schattig kijken he, maar schattig past niet zo bij haar hoor. Ze is wild en enthousiast
Dank je. Ik moet echt vaker foto's plaatsen. Die puptijd is zo voorbij.
Dankjewel!
Ze kan schattig kijken he?
Wat leuk om te horen! Ik vind haar van karakter en gedrag vooral helemaal geweldig.Diana schreef: 19 feb 2022, 15:01 Ze heeft echt een uitstraling waar ik heel erg op val. Parmantig, zelfbewust en pienter. Echt een leuk hondje. Ik vind het ook erg mooi dat ze zo fijntjes is.
Ja, he, op die laatste foto lijkt ze ineens veel volwassener en inderdaad statig.mijke schreef: 19 feb 2022, 16:32 Wat heeft ze een aandoenlijk koppie met dat pruikje. En dan op die laatste foto ineens zo statig![]()
Thanks!
Ach wat leuk! Dat gaat helemaal goed komenpioenroos schreef: 19 feb 2022, 17:33 Ja hèIk zat ook al te bedenken dat ik zó blij ga zijn met een pup van deze genen gecombineerd met vrolijk Flora-mormel
![]()
![]()
![]()
SuzanneS schreef: 19 feb 2022, 18:27Dat vat het prima samen. Er is werkelijk niets niet leuk aan te ontdekken!
Dat is ze
Bedankt voor het complimentSirene schreef: 28 feb 2022, 20:23Bij jou is het nog ergerZamunda schreef: 20 feb 2022, 10:20 Ah ze is toch zo leuk. Wat een heerlijk ding met haar leuke uitstraling. En die foto van de huiskamer... zo ziet het er hier ook standaard uit (je moet er alleen nog wat meer papier, takjes en houtsnippers bij bedenken
).
sinds jij foto's van je huis post durf ik het ook zonder censuur
![]()
Wat gaaf!Sirene schreef: 28 feb 2022, 20:40 Gisteren en vandaag was ik weer zo trots op haar als een aap met 7 lullen![]()
Ren en Spring hadden gisteren zin om te zwemmen (Ren altijd wel, Spring soms) en het was heerlijk weer. Klets was ook mee en die durfde ineens zo achter elkaar het water in. Ze is meteen al heel ver geweest. Tot bijna haar rug al helemaal onder waterEigenlijk zonder aanmoediging. Ik wilde Ren al sturen omdat ik dacht dat ik de bal te ver had gegooid maar ze ging gewoon.
En vandaag zwom ze al twee keer een stukjezo leuk!!!
En oja, ze heeft zondag ook een stukje meegevaren op mijn sup. Bij ons achter om even te wennen. Daar is een losloopgebied. Ik heb haar steeds op en af laten stappen en dan weer laten spelen met hondjes. Ze kwam op een gegeven moment zelf weer naar de sup van "gaan we?" Op de sup zelf vond ze het best spannend hoor, ze kwam er wel steeds zelf op zonder vragen van mij maar ze zat helemaal tegen me aan. Ik hoop dat ze het net zo leuk gaat vinden als Spring. Met Spring heb ik zondag 1,5u gesupt. Heerlijk!

graag gedaan hoor. Is toch mooi dat jij mensen zo van hun schaamte af helpt?
Ze is ook superleuk!mijke schreef: 28 feb 2022, 21:48 Oh wow wat stoer dat ze al zwemt en op de sup durft! Zoals je haar beschrijft klinkt ze echt superleuk! Ik wil ook wel zo'n Klets!
Gaaf he?! Echt niet gedacht dat ze nu met die kou al zou gaan. Maar ze ziet natuurlijk Ren helemaal enthousiast gaan. Dat scheelt.
ZekerSirene schreef: 03 mar 2022, 18:25graag gedaan hoor. Is toch mooi dat jij mensen zo van hun schaamte af helpt?![]()
Ren is ook een bikkel, zo gaaf hoe leuk hij dat zwemmen vindt en nu Klets lekker aan het zwemmen heeft gekregen! Ze is zo'n lekker en stoer ding.Sirene schreef: 03 mar 2022, 18:25Gaaf he?! Echt niet gedacht dat ze nu met die kou al zou gaan. Maar ze ziet natuurlijk Ren helemaal enthousiast gaan. Dat scheelt.

Ja, ze zwemt heel netjes meteen. Heel even was het wat spetteren in het tweede stukje van de film maar daarna ging ze weer keurig zwemmen.Inge O schreef: 03 mar 2022, 19:13 En ze zwemt meteen supergoed!
Bij deze watertemperatuur nog, bbrrrrrrrrr.
Klets is van de Wim Hof methode
Je mag het filmpje wel naar me appen, dan zet ik hem erop.Kelperuaantjes schreef: 07 mar 2022, 07:56 Was leuk, die mini familiereunie gisteren!
Ik weet niet hoe ik het filmpje hier kan plaatsen maar ze hadden veel lol met zijn drietjes, en later die dag samen. Ook Ren en Kiitos waren erg leuk met zijn tweetjes.
Leuk om jou eens in het echt te zienGos schreef: 07 mar 2022, 09:57 Ik vond Klets echt een schattig vrolijk hondje en Ren leek wel een raket! Was leuk om die familie te zien![]()