Ik zie dat ik hier nog geen topic gemaakt heb
Flamme, zoals ook op HF. Natasja in het dagelijks leven.
Er lopen hier 3 honden los. Taran de Saarloos, Kian de Ierse Setter en Karma de Portugese podengo.
Taran laat helaas wat oude mannen kwaaltjes zien. Hij is ruim 9. De 2 andere hondjes zijn 7 jaar.
Getrouwd, moeder van 2 pubers. Werkzaam in de forensische psychiatrie en student Social Work.
Al vanaf 2006 een fanatiek HF ganger. Ik heb me aangemeld bij het eerste team om HF te behouden.
Maar omdat ik niet continu genoeg kon zijn qua energie erin steken (wegens allerlei gedoe op allerlei vlakken) heb ik me terug getrokken. Het zou niet eerlijk zijn om daar te blijven meelezen terwijl ik geen bijdrage kon leveren.
Het zou overigens ook niet eerlijk zijn om het hier niet te melden gezien de huidige ontwikkelingen.
In ieder geval houd ik me buiten gezin, werk, studie en honden nog bezig met het cultureel centrum in mijn woonplaats, schrijf ik met enige regelmaat stukjes op internet op mijn FB-pagina en verzamel ik spullen op kleinschalige basis voor uiteenlopende goede doelen.
Uitttgebreid bericht. Scroll er vooral aan voorbij als je er geen zin in hebt
Ik ben wisselend heulll actief en bijna niet aanwezig. Ben niet duidelijk zichtbaar maar wel een notoire “terugkomer”.
Dit was mijn voorstelbericht, daar zult u het mee moeten doen