Alle reuen

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Smoushond
Posts in topic: 4

Alle reuen

Bericht door Smoushond »

uit de straat zijn van slag 😇 er is een teefje loops en zelfs de gecastreerde reuen doen vrolijk mee
Vanaf vandaag lieten ze allemaal hun ontbijt staan dus de teef zal nu wel op haar hoogtepunt zitten 😂
Ik kan er nu wel om lachen omdat Bertus het nu maar 2 keer per jaar heeft voor en najaar 😉
Afbeelding
Afbeelding
Kells
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Re: Alle reuen

Bericht door Kells »

Goh, ik vind dat best wel apart eigenlijk. Onze Fin woont samen met twee intacte teven (voorheen 3) en hij miept bijna nooit. Hij doet het hooguit een paar dagen als onze eigen dames loops zijn.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Kells schreef: 02 okt 2026, 22:10 Goh, ik vind dat best wel apart eigenlijk. Onze Fin woont samen met twee intacte teven (voorheen 3) en hij miept bijna nooit. Hij doet het hooguit een paar dagen als onze eigen dames loops zijn.
Ja dat kan .Misschien is het juist erger als ze het wel ruiken maar er niet bij kunnen. Ze reageren allemaal anders en dat zal misschien ook met karakter te maken hebben .Ik kan nou niet zeggen dat het allemaal honden zijn die amper lichaamsbeweging of uitdagingen krijgen want dat is niet zo

Er zijn wel veel honden hier die buiten verblijven dus wellicht maakt dat ook verschil,veel erf honden

De Leonberger eet niet meer,de border collie loeit ,de gecastreerde labradoodel die trouwens al 4 jaar is en nog nooit op loopse teven heeft gereageerd die laat ook zijn eten staan

Het is ook echt overal en bijna niet te ontlopen dus ik vermoed dat er misschien wel meerdere teven loops zijn
Gelukkig kan ik de polder invluchten en kunnen we rustig wandelen dat scheelt een hoop
Afbeelding
Jetski
Welke: Portugese waterhond

Bericht door Jetski »

Wat een prachtige foto! :I:
Neus in de lucht en over de grond en dan een spoor volgen.
Onze verse puber vindt het heerlijk!
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Ja Bertus ook 😂 maar wat andere luchtjes geven toch meer ontspanning 😉
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ybbihs

Bericht door Ybbihs »

Shib kon bij een hoogloopse teef in de buurt uren op de vensterbank zitten en naar buiten staren.

Snuck geeft er weinig om, die kan nog rustig met een hoogloopse teef wandelen en vreet daarna thuis zijn bak nog leeg.

Maar ik ken ook reuen die vanaf de eerste seconde loopse teef in de buurt niet meer te houden zijn.

Grappig eigenlijk hoe ze allemaal zo verschillend reageren :mrgreen:
Afbeelding
Smoushond

Bericht door Smoushond »

En de rust is weer terug 😉
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie