Soulmate
Re: Soulmate
Wat een leuke foto!
- Budkes
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Wat een mooie foto. En ook zo herkenbaar, ik had er ook ooit zo eentje. Haiko, mijn boxer, mee opgegroeid van mijn 12e tot mijn 22e. Heerlijke hond en ook altijd samen, hij ging zelfs mee naar de kroeg.
Zo'n fijn gevoel dat, geniet ervan.
Zo'n fijn gevoel dat, geniet ervan.

- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Mooie foto! Moet ook wel beetje lachen om je broek, zo loop ik er ook regelmatig bij als ik met de honden aan het wandelen ben, modder tot aan m'n jas. Het valt me niet eens meer op maar andere mensen zie ik toch vaak kijken haha.
- Doyaquba
- Posts in topic: 5
- Welke: Boxers
Donner gaat ook graag mee terrasjes pakken inderdaadBudkes schreef: 30 dec 2021, 09:29 Wat een mooie foto. En ook zo herkenbaar, ik had er ook ooit zo eentje. Haiko, mijn boxer, mee opgegroeid van mijn 12e tot mijn 22e. Heerlijke hond en ook altijd samen, hij ging zelfs mee naar de kroeg.![]()
Zo'n fijn gevoel dat, geniet ervan.![]()

- Doyaquba
- Posts in topic: 5
- Welke: Boxers
Standaard inderdaad, komt ie z'n bal brengen, poot eerst. Of modderbal eerst. Ach ik heb een wasmachinePersistence schreef: 30 dec 2021, 11:31 Mooie foto! Moet ook wel beetje lachen om je broek, zo loop ik er ook regelmatig bij als ik met de honden aan het wandelen ben, modder tot aan m'n jas. Het valt me niet eens meer op maar andere mensen zie ik toch vaak kijken haha.

- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Zo fijn
.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
Mizzsylver
- Welke: Duitse herder
- Contacteer: