Sommige foto's zijn echt supergaaf
Ik vind het leuk dat het niet alleen de doorsnee spring en tunnelfoto's zijn maar ook foto's van de interactie en wanneer dingen mis gaan.

Omdat ze superenthousiast zijnmosquito1980 schreef: 27 apr 2022, 10:19 k vraag me altijd af waarom ze zo blaffen, zover ik weet doen ze het (bijna) allemaal .....![]()
![]()
Ja! Op die foto's met donkere achtergrond komt dat echt mooi uit.Fabiola17 schreef: 27 apr 2022, 15:38 Nooit geweten dat hij ook een gouden staart heeft![]()
.
Geweldige foto's!
Dankjewel!
Hij kent maar 1 standje
Dankjewel!
Dank je. Ik vind hem zelf ook supermooi. Ik kan helemaal verliefd naar hem kijkenSekreetje schreef: 27 apr 2022, 17:19 Wat een prachtig gebouwd mannetje is het. Hele leuke foto's, zo prachtig scherp ook vaak.
Thanks! Hij staat er precies op zoals hij is!
Je kunt inderdaad op de foto's goed zien hoe fanatiek hij is. Die dijen zijn gaaf hè.Tamara schreef: 27 apr 2022, 09:56Wat een leuke foto's van zijn fanatieke bekje. Die dijen van hem, wat mooi gespierd
![]()
Ja, die eerste foto vind ik ook leuk. We hadden even een goed gesprekmosquito1980 schreef: 27 apr 2022, 10:19 Inderdaad gave foto´s![]()
Wat een spieren heeft de jonge man![]()
Ik vraag me altijd af waarom ze zo blaffen, zover ik weet doen ze het (bijna) allemaal .....![]()
![]()
De eerste foto is leuk![]()
Dankjewel! Vond ik ook.
Bij Ren is het inderdaad echt opwinding/enthousiasme. Hij doet het tijdens het lopen ook. De meeste wedstrijdlopers leren het ze af hoor maar ik heb er nooit iets mee gedaan. Het is alleen vervelend als ik train en dan uitleg krijg. Want dan gaat hij er doorheen zitten tetteren. Bij uitleg moet hij even zitten, dan is hij stil (gelukkig!). Ren is verder helemaal niet waaks of vocaal trouwens. Alleen van opwinding bij leuke dingen. Als we bij uitlaatgebied komen staat hij te gillen maar na even is hij gewoon stil.Inge O schreef: 27 apr 2022, 15:02 Prachtige foto's, vooral die 2e en die van de paaltjes.
Omdat ze superenthousiast zijnmosquito1980 schreef: 27 apr 2022, 10:19 k vraag me altijd af waarom ze zo blaffen, zover ik weet doen ze het (bijna) allemaal .....![]()
![]()
. Die van mij blaffen nooit, maar ze vinden het inderdaad ook niet superspeciaal leuk.
Die tweede foto is zijn ritueel voor de start. Ik doe de riem af, hij steigert en blaft. Ik vraag "zit", hij steigert en blaft wat harder en gaat dan zittenZinodo schreef: 27 apr 2022, 15:11 Wat een enthousiasme, supergaaf om te zien!
Maar die tweede foto, haha![]()
Oh ja, dat heeft hij van zijn omajenn90 schreef: 27 apr 2022, 19:45 Heerlijke fanatieke kerel, maarre Dakar maakt herrie in de palen dus die is ook niet helemaal stil haha.
Haha, malle Eppie. Gave foto's van je mooie vent.Sirene schreef: 27 apr 2022, 19:26Die tweede foto is zijn ritueel voor de start. Ik doe de riem af, hij steigert en blaft. Ik vraag "zit", hij steigert en blaft wat harder en gaat dan zitten![]()

Verrek dat is waar ook ja, dat vond ik altijd zo leuk van Qhilla!