Gelukkig zijn ze vergevingsgezind

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Suzanne
Posts in topic: 4
Honden: 2
Welke: Havanezers

Gelukkig zijn ze vergevingsgezind

Bericht door Suzanne »

De laatste tijd is het echt elke 2 dagen een uur kammen per hava. Normaal 2x per week 20 minuten. Bij navraag blijken veel andere hava's er op dit moment ook last van te hebben. De droogte? stoffig? ik weet het niet maar ik ben het wel een beetje beu.
Nu is knippen niet mijn talent, maar gelukkig heb ik een vriendin die kapster is. Dus gisteravond heb ik het grove werk gedaan, niet erg mooi maar wel even lekkerder. Zo scheef als wat. Daar had ik vorige keer ook al last van. Dus aan het hoofdje waag ik me maar niet, dan lopen ze nog meer voor lul.
Gelukkig zijn ze vergevingsgezind. Met een koek maak je alles goed

Afbeelding

Afbeelding

Nanna

Re: Gelukkig zijn ze vergevingsgezind

Bericht door Nanna »

😱😂😂😂😂

Ach, het is maar haar moet je maar denken.
Suzanne

Bericht door Suzanne »

Ja joh, het groeit hard zat.
Maar dit was elke 2 dagen zo ongeveer, en elke 2 dagen alles weer laagje voor laagje tot op de huid borstelen.
Kells
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

:uitlachen: Ach, het groeit wel weer aan. :LOL:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Inge O
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Ik zou ze sowieso (half-)kort veel mooier vinden, maar dan wel wat meer in verhouding dan dit, nu vallen ze *pok* bijna op hun neus of kont :engel: .
Suzanne

Bericht door Suzanne »

Noor schreef: 19 mei 2022, 12:06 Ik vind ze er lekker fris uitzien 👍 dat onhandige gekam is ook niks .
Oh ja vind er niks mis mee hoor, wat korter. Kammen vind ik ook niet erg, maar dit is teveel.
Alleen een beetje oefenen op mijn kapperskills :F:
Inge O schreef: 19 mei 2022, 12:21 Ik zou ze sowieso (half-)kort veel mooier vinden, maar dan wel wat meer in verhouding dan dit, nu vallen ze *pok* bijna op hun neus of kont :engel: .
Haha ja dat gaat ook gebeuren hoor, maar ik zie het zo slecht of ben er zo slecht in dat ze dan nog misvormder zullen lijken.
Binnenkort even met z'n tweeen, dan hou ik ze bij hun baard vast en kan zij knippen
Gudrun
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Idem hier, plus een tuin vol kleefkruid.
Bij Poppy heeft de fokster helpen kammen op wedstrijd, bij Do ook de schaar er in door mezelf (en neen, ik post GEEN foto!, alleen als hint dat ze meer op een mini-cocker lijkt nu dan op een havanezertje). Haren waren ook gortdroog, ondanks conditioner en haarolie.
Groeit wel terug bij.
Oren klitten nu nog steeds gigantisch, maar zij en Kika zijn ook in een enorme speelmodus de laatste weken. Droog haar plus kleefkruid plus Kikakwijl over haar hele lijfje... kort dus, was niet meer leuk (ook niet voor mijn handen)

En nu een nieuwe poging naar lang tegen volgende winter! Haartjes zijn gezond nu, ze krijgt extra zalmolie, op tijd een spa-behandeling, we zullen het zien!
Suzanne

Bericht door Suzanne »

Gudrun schreef: 19 mei 2022, 16:38 Idem hier, plus een tuin vol kleefkruid.
Bij Poppy heeft de fokster helpen kammen op wedstrijd, bij Do ook de schaar er in door mezelf (en neen, ik post GEEN foto!, alleen als hint dat ze meer op een mini-cocker lijkt nu dan op een havanezertje). Haren waren ook gortdroog, ondanks conditioner en haarolie.
Groeit wel terug bij.
Oren klitten nu nog steeds gigantisch, maar zij en Kika zijn ook in een enorme speelmodus de laatste weken. Droog haar plus kleefkruid plus Kikakwijl over haar hele lijfje... kort dus, was niet meer leuk (ook niet voor mijn handen)

En nu een nieuwe poging naar lang tegen volgende winter! Haartjes zijn gezond nu, ze krijgt extra zalmolie, op tijd een spa-behandeling, we zullen het zien!
Gek he, bij echt veel hava's is het nu om moedeloos van te worden
Fijn dat je met poppy bent geholpen, en ik vind toch dat ik een foto van Do'tje moet hoor :mann:
Plaats reactie