De 100% is de vader van de 75% en de 50% de oom van de 75%...

Klopt, links is een stamboom Australian Kelpie, de oren van de andere 2 zijn typische Peruanenoren, maar Working Kelpies hebben ook geregeld dit soort oren.Anneke schreef:Links is dus de 100%? De oren lijken wel steeds groter te worden naarmate het percentage daalt.

Ja, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar!Floortje schreef:Alledrie prachtige honden
En heel bijzonder dat we het ontstaan allemaal hebben kunnen volgen.
Ik ben ook benieuwd hoe de familie uitgebreid gaat worden met het nestje van Pioenroos.
Zo dan, eindelijk ben ik weer eens op het forum dus laat ik maanden later toch nog eens antwoord geven op jouw vraag.lucie schreef:Waanzinnig mooie honden! Merk je qua karakter echt verschil naarmate het Kelpie gehalte stijgt?

Ja, ik ook. Zo bijzonder zijn die.Frootje schreef:Ik vind die oren zo leuk van de Kelperuaantjes!
Dat snap ik. Ikzelf ook en niet alleen vanwege zijn uiterlijk.Inge O schreef:Ik val nog steeds het meeste voor Mojo.
Ja, gelukkig gaat het prima, de reuen accepteten elkaar en verder dan wat gebrom van Milo komt het niet.Gos schreef:Het is een leuk stel bij elkaar! En het gaat zo goed hè? Ook niet onbelangrijk.